Corné 9 feb 2010 #41 @ Corne, heb je dat linkje nog voor me? Klik om te vergroten... Ja heb ik...dit is hem: 1080P HD Camcorder with Touchscreen and 5x Optical Zoom ze hebben ook andere types die erop lijken bijv zonder touchscreen.. GRTZZZ Corné
@ Corne, heb je dat linkje nog voor me? Klik om te vergroten... Ja heb ik...dit is hem: 1080P HD Camcorder with Touchscreen and 5x Optical Zoom ze hebben ook andere types die erop lijken bijv zonder touchscreen.. GRTZZZ Corné
Jan scholten 10 feb 2010 #42 Peter v/d Riet zei: Haha, jij wil niet weten wat me vriendin kost, kun je een leuke kist voor kopen... Klik om te vergroten... een hobby mag geld kosten.. een vriendin niet.. tenzij ze je hobby is regel nou maar die zaal, niet met de carnavalzaterdag he. we regelen dat wel.
Peter v/d Riet zei: Haha, jij wil niet weten wat me vriendin kost, kun je een leuke kist voor kopen... Klik om te vergroten... een hobby mag geld kosten.. een vriendin niet.. tenzij ze je hobby is regel nou maar die zaal, niet met de carnavalzaterdag he. we regelen dat wel.