Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Frans Bal zei:Jammer dat vlaardingen (te veel) bomen heeft en net zo centraal ligt als Timboektoe.
Frans
arno888 zei:Hallo,
Het begint er dus hoe langer hoe meer op te lijken dat we een "vast" trainings/meetings veldje nodig hebben in centraal Nederland.................... Ik ben voor, maar hoe verder nu ?
Arno
Loet Wakkerman zei:arno888 zei:Hallo,
Het begint er dus hoe langer hoe meer op te lijken dat we een "vast" trainings/meetings veldje nodig hebben in centraal Nederland.................... Ik ben voor, maar hoe verder nu ?
Arno
In Huisen heb ik 2 veldjes waar ik vlieg.
1. in de Uiterwaarden en dan moet ik over en hekje heen.
2. het zogenaamde vliegerveld in Huissen waar iedereen terecht kan en dat betekent dus bij veel wind de goede vliegeraars (1 of 2) en bij minder wind de vliegeraarsukkels (meestal mannen 9ook 1 of 2) aan de touwen met vrouwen die de vlieger los laten en omdat het fout gaat krijgen de vrouwen de schuld)
Dit laatste veld is altijd beschikbaar op 1 weekend na waar er met paarden gesprongen moet worden (september). Het veld tussen dijkjes van 3 meter hoog en is te zien op:
51°57'6.68"N
5°55'52.03"E
Als iemand me even uitlegd hoe ik dit vanuit Google earth beter kan uitleggen: graag. ik heb versie 4.0.2722
Loet
Peter Aanen zei:De weersverwachting wordt iets beter voor zondag? Met name tot een uur of 15.00? Weinig wind en droog.
Peter