trainings dag wedstrijd vliegen

hmm.... augustus lijk inderdaad af te vallen
ik weet niet waar jullie allemaal vandaan komen
maar utrecht vindt ik prima hoor
als er veel man komen kunnen we het ook proberen in twee groepen te delen en dan ook op verschillende velden
zo kun je makkelijker tussen de gewoone vliegers vliegen zonder ze te verdrijven
we zitten dan alleen even tekijken met de ervaren vliegers waneer kunnen en willen die

Ik kan op alle dagen behalve op 8 Juli.
Volgens mij is er ook nog de mogelijkheid om de dag voor de wedstrijd in vlissingen te trainen op hun veld.

MVG,

Jeroen

hmm heb te horen gekregen dat het veld er niet zo heel goed bij ligt, ik ga vanmidag even kijken!
of is het te ver uit de richting?
ach alle wedstrijden zijn voor mij ver :wink:

grt.

we hebben een vergunning gekregen om te kamperen op ons veld, het weekend van de wedstrijd, dus een dag van te voren komen is geen probleem.

Dat was reeds bekend inderdaad.. ik geloof dat het weekend daarvoor ook al kampeerbaar was?

Wat betreft 7 en/of 8 juli; voor het veld in utrecht krijg ik helaas geen toestemming; men wil het niet. Soit.. dan niet :P

dat is jammer

ik zal het even zaterdag vragen of we welkom zijn
om hoeveel man gaat het
het is dan wel op zaterdag 7 juli

bert de eerste
hezik
br@m
hans meij
jeroen van gog
hans
erik 3d
raymon

wie komen er nog meer?

ik wil even een aantal hebben is wat makkelijk om op de club te bespreken

dan doen erik 3d en mark ook mee
dat zijn er dan al 8
jongens bevestig even of je ook komt

raymon zal ook wel van de party zij
dan hebben we er al 9

wat denken jullie wat het max aantal deelnemers is (zo dat je toch nog aan vliegen toe komt)

Wat mij betreft gewoon iedereen die F3A-C vliegt? Er worden nu door B en C samen op 1 dag 5 vluchten gevlogen.. dus met C alleen zouden we toch zeker op 5~8 vluchten per persoon moeten kunnen uitkomen.. dat moet toch ruim voldoende zijn?

Als we regelen dat we ook samen eten daar (BBQ ofzo?) kunnen we ook langer doorgaan.. maar goed, zomaar wat ideeen..

hmmm....
wie heeft er een prive vliegveld
begrijp me niet verkeerd.
als wij al met 10 man gaan oeffen dan blijft er weinig ruimte over voor de recreatie vliegers.
die gaan dat echt niet leuk vinden, dat kun je 1 keer doen om dan vervolgens niet meer welkom te zijn.
dat is in ieder geval niet mijn bedoeling
het moet voor iedreeen leuk blijven

ik weet nog niet hoe ze op mijn club reageren als er zoveel man komen

je hebt al gemerkt hoe ze op je eigen club reageren, dat willen we niet
de rest kan ik er wel bij denken

Accoord, volledig helder, ik had inderdaad gevraagd in de trant van 'dan kan er door anderen niet gevlogen worden'.

Ik denk dan dat het maximum iets is wat jij zult moeten stellen, het is voor ons lastig in te schatten wat men bij jou op de club nog acceptabel vind.. of vind je dat er nu al teveel mensen komen? We kunnen ook op verschillende velden in clustertjes afspreken, als er 'een keer' 'een paar man' komen gastvliegen, daar heeft niemand bij ons problemen mee.. maar idd, het veld een hele dag kwijt dat viel zwaar.. ik dacht dat dat bij jou wel kon, niet dus, begrijpelijk hoor :)

dat weet ik dus niet, hoe ze daar tegen over staan
het hang dus echt van mijn club af

wat wel een optie is bij ons kun je op alle kanten van het veld vliegen.
als wij de zon kant pakken als er mensen willen vliegen is er volgens mijn geen probleem.
ik train ook altijd als er ander mensen vliegen persoonlijk heb ik daar geen last van.
we vliegen ook gewoon door elkaar heen dit is wel lastig je moet goed op andere vliegtuigen letten.

Persoonlijk denk ik dat het niet nodig is om meer dan 3 vluchten per man te maken. (als ik ga trainen vlieg ik ook maar 2 of 3 keer het programma, daarna kan ik me niet meer voldoende concentreren.)
Beter is het om na een vlucht goed te evalueren en te zoeken naar verbeter punten.

Als je niet goed en uitgebreid je fouten bespreekt met de rest zul je waarschijnlijk in de volgende vlucht weer dezelfde fouten maken. :teacher: :wink:

Back