Transponder systeem

Hallo allemaal.
Ik heb een vraag.
Een maatje en ik willen de rondetijden kunnen zien inplaats van dat we nu zelf tellen als we met onze Losi Micro-T auto's binnen over het parcours racen.
Ik kom na Google search telkens uit bij dit: RC4 Hybride Personal Transponder voor alle AMB/MYLAPS telsystemen

Nou zijn wij als autoleken liever op zoek naar systemen waaruit we kunnen kiezen en die kom ik helaas niet echt tegen.
Wat hij en ik graag wensen is dat op een scherm bijvoorbeeld elke rondetijd wordt weergegeven.
Op die manier kunnen we elk zien op welke ronde we zitten.
Het gaat ons niet om het kunnen aflezen van de snelheid, maar juist om een stukje elektronika dat elke rondetijd weergeeft.
Heeft iemand van jullie ervaring en advies voor ons?
Welk systeem te kopen en welke het beste werkt voor onze wensen?
Ik hoor het graag.
Vr Gr Erwin

Kijk eens in de appstore, er zijn wat apps die met je smartphome camera auto's herkennen en rondetijden meten.

Dank voor je reactie.
Maar weet je wat ik graag wens: een soort van kleine transponder module die op onze Losi Micro-T auto's kan en dat wij dan elke ronde die er gereden is wordt geteld en zich laat zien op bijv een beeldscherm.
Op die manier kunnen we tijdens de race precies zien welke auto op welke ronde-stand staat.
Het gaat ons niet zozeer om de snelste tijd maar wie degene is die bijvoorbeeld het eerst de 10 of 15 of 20 ronden heeft gewonnen.
Gisteravond telde we onze eigen gereden rondjes.
Leuk en doenbaar, maar lastig omdat je druk bent met rijden en de druk voelt als je gewaagt bent aan elkaars rijstijl.
Vandaar dat we dus een soort van systeem willen waarmee de rondes gezien kunnen worden op scherm.
Ik denk dat dit niet mogelijk is.
Vr Gr E

Back