transport voor Leopard 2A5

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door rottierood, 28 aug 2004.

  1. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    [​IMG]
    Ik heb de rdiografische Actross binnen,Ziet er leuk uit.Nu is het de bedoeling dat ik deze ga ombouwen naar een legervoertuig.De oplegger ga verbouwen(of ik maak een nieuwe) tot een dieplader voor de Leopard.Wat de schaal(1/24) betreft komt het aardig overeen.De tanks in het echt zijn ook breder dan de vrachtwagen.Ik probeer jullie op de hoogte te houden.gr. Marcel. :D

    op de foto lijkt de Actross kleiner,maar de camerabeeld vertekent.De schaal 1/24 klopt.
     
  2. Jurrie

    Jurrie Guest

    Haha, leuk idee!:)

    Van welk merk is die Actross dan?

    Jurrie
     
  3. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    [​IMG]
    Het is een goedkoop merk,niet zo'n duur merk.Wil eerst ff kijken of het allemaal bevalt.Later kan ik evengoed wel kijken voor een betere vrachtwagen......Er zit een vrachtwagengeluid in,lampen branden,knipperlichten gaan aan als je een bocht maakt,een toeter.Ach....het is wel een leuk ding.Ruim 70 cm lang in totaal.
    gr Marcel.
     
  4. Jurrie

    Jurrie Guest

    Ja, het ziet er inderdaad wel grappig uit:D

    Jurrie
     
  5. bombarst

    bombarst

    Lid geworden:
    14 sep 2003
    Berichten:
    803
    Locatie:
    Zuidbroek(GR)
     
  6. Dirk

    Dirk Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 aug 2002
    Berichten:
    5.032
    Locatie:
    Baarn
    Dit is toch véél mooier ..... :wink:


    [​IMG]

    • [​IMG]

    FTF MS-4050 met DAF YTS 10050 dieplader ..... (met Leopard op de achtergrond)
     
  7. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Ja je hebt gelijk niet zo een duur merk maar een goedkoop.Inmiddels is de trailer al in stukken gezaagd.Alleen heb ik niet zo op allerlei dingen gelet (zie elders op dit forum).De aanpassingen zijn in volle gang!
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina