Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Had trouwens paar weken geleden op 3S gereden met een stock merv. Wat een power! Vind het wel leuk voor onroad, maar offroad zou ik er niet mee rijden :P. Als ik tijd heb en het mooi weer wordt post ik wel een filmpje.

Heb niet de hele accu uitgereden, maar de temps waren na 10min voldoende... ongeveer 60 graden.

Ik weet het niet.. ik zal het allemaal wel een keer goed schoonmaken en uit elkaar en opnieuw in elkaar zetten.

Ik gebruik ook klittenband, werd heel fijn! Raak je die clipjes ook niet kwijt. En hoef je niet he body posts te vervangen om de rit. Ik heb dat rolletje gekocht bij de karwei ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb er nu 3x mee gereden en het gaat allemaal inderdaad zeer goed.

Even twee vraagjes,

- Wat is een stock merv.
- Wat zijn de body posts

Alvast bedankt voor de moeite:D

Even twee vraagjes,

- Wat is een stock merv.
Is een mini e-revo zo uit de doos, zonder iets extra's
- Wat zijn de body posts
Zijn de pinnetjes waarmee je de kap vast zet

mijn eerste ophanging stuk gereden tegen een voetbalgoaltje.... ik kon het niet goed zien en in eens zie ik hem 3x over de kop slaan...:rolleyes:
Ik had toen nog niks door en ben gewoon verder gereden. Zelfs nog een nieuwe accu in gedaan....
Vandaag toch maar een nieuwe kopen, aangezien hij wel rijd maar nu nog alleen de linkerboven voor ophanging is gebroken, en ik bang ben dat hij daardoor zo zwak word, dat de onderste bij het minste ook breekt.

Goede nieuws:
Krijg er vandaag een wheelie bar en een 2s lipo accu bij.:cool:

nou als ik de servo er uit haal doet alles het normaal en als ik hem aansluit en ik probeer wat kan ik niks doen met m`n afstandsbediening, als ik die aanzet begint de ontvanger rood-groen te knipperen. Als ik lang genoeg wacht word de VXL-3m heel warm, wat dus wijst op kortsluiting. Even een topic aangemaakt hier.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn er VXl rijders die ook de grote broer ( zus ) rijden ?
Ik heb nu enige tijd de BL Revo en wil er een tweede (kleinere) auto bij kopen en denk aan de Revo VXL of Smmit VXL.
Gaat de VXL mij tegen vallen ten opzichte van de grote Revo ?

Back