Traxxas 1/16 e-revo Topic!

De hitte komt omdat de Beadlocks van staal zijn, en dus zwaarder, dat had ik met mijn MERV ook, met de speedpinion op 2S was het weg..

Heb al andere tandwielen besteld, maar blijf wel gewoon op 2x 3S parallel rijden.

Heb laatst ergens iets gaafs gezien, namelijk een Wheely Bar in de vorm van 2 wieltjes die je op je vleugel monteert. Dus ga eens kijken of ik die weer kan vinden. Leek mij een ideale oplossing.

Zo weer even een update: voor 150,- aan upgrade's en vervangingsonderdelen besteld. Dit varieerend van shim ringen, nieuwe kap, tot de nieuwste TQI zender met dock en alle sensoren. Nu maar even op de verzendig uit the usa wachten.

Hou er rekening mee dat je aan de deur misschien nog eens 40-50 euro bij mag betalen. Ik moest een tijdje terug 35 euro van een bestelling van 120 euro bijbetalen.

Hou er rekening mee dat je aan de deur misschien nog eens 40-50 euro bij mag betalen. Ik moest een tijdje terug 35 euro van een bestelling van 120 euro bijbetalen.

Ik ga er niet vanuit. Heb nu het laatste jaar 40 tot 50 pakketjes ontvangen van heel klein tot heel groot qua formaat en waarde. Vorige maand pas een aanslag op de kleinst mogelijke enveloppe. Daarvoor was het drie jaar geleden via een reguliere zending. Enige waar je altijd een aanslag van krijgt is via UPS of DHL. Kortom, deze zendingen gaan ook via het normale postkanaal.

Dat dacht ik ook toen ik een grotere bestelling plaatste, "had al zo vaak besteld uit amerika, zal dit keer ook wel goed gaan". Mooi niet dus, natuurlijk is de kans datje pakketje eruit gepikt wordt niet zo groot. Maar gebeurt dat wel eens is het toch heel vervelend als ze aan de deur komen en even vragen of je 40 euro wilt afrekenen :p.

Eindelijk de verzendbevestigingen van Liquidrc. Na het lezen van "meestal met een weekje in huis" begon ik een te googlen op Liquidrc en daar werd ik niet vrolijk van. Gelukkig is alles nu onderweg. Enige wat nieuw is is dat ik een set Traxxas Anaconda banden onder de revo heb gezet. Ziet er gelijk een stukje forser uit.

ik heb echt (bijna) alleen maar goede ervaringen met liquid habitueel dingen als order op donderdag verzonden binnen 2 uur en dan heb je het dinsdags..

Hoop dat het voor jou ook zo gaat

Nou waar ik geen rekening mee hield was de voorraad. Ik klikte niet ver genoeg door in een artikel om de voorraad positie te zien en dat zorgde voor vertraging. Verder schijn men daar nooit op e-mails te reageren en kan je alleen zaken gedaan krijgen als je een paypal dispuut indiend. Hoop maar dat de order compleet is want dat schijnt ook vaak een probleem te zijn.

nou dan heb je echt geluk. Ik heb bij t**rc een tbone bumper (4pede) besteld. Niet opgelet en ik wacht nu al sinds, wat zal het zijn? denk halverwege december. Keer gemaild, antwoordt zelf duurde al 2 weken, antwoord; over 2 weken hier. Nu drie weken verder en NIKS!:mad: Ik heb best goede ervaringen met de winkel maar volgens mij worden ze te groot en zijn ze veeeeel te druk. Maar ja, het kan natuurlijk gewoon zo zijn dat ze uit productie zijn bij tbone zelf maar dan kunnen ze op zn minst antwoorden dat ze er ook niet meer zijn en dat het nog wel even gaat duren ook. Niet dat ik er haast bij heb maar het is gewoon erg vervelend, vooral als ze je dan voorliegen, krijg je echt het gevoel dat ze je aan het lijntje houden.....:(
Ga eens even uitzoeken of ik iets kan beginnen qua anuleren.

Als je de winkel even op belt kan je gerust je bestelling annuleren(bij mij lukte het iig), heb ik zelf ook al een aantal keren gedaan omdat een onderdeel in back order bleef staan.

als ik mijn 2 2cell lipo's in serie zet in mij e-revo 1/16 gaar de esc rood knipperen hoe kan dat en hoe kan je het verhelpen?

3S niet genoeg:p, nieuwe esc is ook zo wat omdat je het even wou proberen:?.

Ik rijd met 2x 3S 1600 mA parallel en mijn C.C. SV2 ingesteld op veel Amp's. Als ik nu half gas rijd, dan kan ik nog steeds wheely's maken. Al naar gelang de instelling van de ESC zelfs zo dat ik bij half gas een (helaas maar 180 graden) backflip kan maken en ondersteboven beland! :D ;)

En als mijn topsnelheid nog veel hoger wordt, dan wordt het ook erg slingeren! Dus waarom 4S en vooral... waar wil je daarmee rijden zodat je er ook echt iets aan hebt dat je zo snel kan.... Zet dan je tandwiel verhouding zo dat je shorttrack harder gaat met 3S!

Back