Wat een stilte hier.........:sleepy:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In mijn ervaring klopt de telemetry wel redelijk. Je moet echter wel de juiste banden selecteren en de juiste vertanding instellen, anders klopt de snelheid uiteraard niet. Je kunt trouwens ook de snelheid in km/u zetten ipv mph.
R/C Calculations
Daar kun je ook je theoretische snelheid uitrekenen, dan kun je het een beetje vergelijken.
Vreemd, alles lijkt goed ingesteld te staan inderdaad. Heb het bij mezelf ook nog eens nagelopen en ik kom op een aantal km/u na precies op de juiste snelheid uit. Bij de montage kan ook niet veel fout gegaan zijn lijkt me, op een 1/10 revo althans niet.
Heeft misschien te maken met het feit dat je accu's vol van de lader af komen? In je calculator had je de nominale spanning van 3.7V ingevoerd, met een volle 4.2V per cel kom je op 87km/u.
Maargoed, neem aan dat dit ook gewoon in de lucht zonder rol en wind weerstand is, in de praktijk zal het wat langzamer gaan.
Gaan nog best rap die MERVs trouwens![]()
![]()
Verder heb ik 2.8" anaconda banden en velgen voor op straat.
Dus rij je nu talon 2.0 of 2.8 inch?
![]()
Verder heb ik 2.8" anaconda banden en velgen voor op straat.
Dus rij je nu talon 2.0 of 2.8 inch?
Beide, maar ik had de Talon even geselecteerd ivm de maatvoering die ik zeker wist. De Anaconda kom je ook in drie maten tegen en ik wist even niet zo snel de maat voor een goede vergelijk met de calculator.
Trouwens na één dag bericht van liquidrc dat het geld wordt teruggestort voor de ontbrekende onderdelen.
Ziet er wel stevig uit moet ik zeggen.
Slijt een MERV zijn diffs ook zo hard als de ERBE?