Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Mede door het brushless geweld zit die FUNfactor er echt wel in :mrgreen:

Sowieso is het leuk die kleinere wagens , heb ook altijd lol met de Xray M18MT en NT18(M)T . Tis een grotere kunst om met zo'n ding te rijden dan je zou denken ;)

Tis idd allemaal erg mooi spul .. Alleen die rem werkt bij mij niet zo best zoals je in m'n onderschrift kunt zien , en daar staat niet eens alles in :p

Ik moet die 1:18 fun factor nog steeds beleven. Tot nu toe alleen pech gehad met mn LRP Shark :( Ik heb vandaag wel nog een MMP en een Mamba 6800kv en 8000kv motor gekregen, dus ik krijg wel weer erg veel zin in 1:18. Ook krijg ik deze week nog een Mini-T binnen met een brushless set-up. Dan komt er nog brushless in de Mini-LST2...
En dan hoop ik ook eindelijk eens plezier te hebben met 1:18 ipv altijd gebroken zooi enzo :p

Raar dat bij zoveel mensen die rem niet goed werkt :rolleyes: Bij mij wordt t ook steeds meer, heb er nu 6 (aankomende week 7) en het "grappige" is dat geen één ervan rijdend is :p

bijna 4 jaar de X-ray M18(M)T in bezit voorzien van lipo en brushless setje en nog steeds een hoog fun factor, s'avonds ff in de tuin raggen en elke keer mee op vakantie, is al in spanje,frankrijk, belgie, UK, en denemarken geweest:rolling:
en met die rem?---->wasdat?????:mrgreen:

Ik moet die 1:18 fun factor nog steeds beleven. Tot nu toe alleen pech gehad met mn LRP Shark :( Ik heb vandaag wel nog een MMP en een Mamba 6800kv en 8000kv motor gekregen, dus ik krijg wel weer erg veel zin in 1:18. Ook krijg ik deze week nog een Mini-T binnen met een brushless set-up. Dan komt er nog brushless in de Mini-LST2...
En dan hoop ik ook eindelijk eens plezier te hebben met 1:18 ipv altijd gebroken zooi enzo :p

Raar dat bij zoveel mensen die rem niet goed werkt :rolleyes: Bij mij wordt t ook steeds meer, heb er nu 6 (aankomende week 7) en het "grappige" is dat geen één ervan rijdend is :p

't is daarom dat ik zei van je moet ze ook rijdend houden.....
en daar houd de beurs niet zo van.

Met mijn 1:18 shark met 8000Kv motor niet veel stuk gehad, op een paar lompe aanrijdinkjes na, heb er nu een 5600Kv op gezet, met 2S lipo was het niet op de baan te houden. Op asfalt ging het wel, maar offroad niet te doen.
Ik ben vrij nieuw hier en heb nog geen ondersdchrift aangemaakt, en de laatste tijd veranderen de wagens nogal....moet ik dat steeds bij werken.

Ben een jaar of 4 geleden begonnen met een HPI sprint 1:10, daarna volgende een hele waslijst:
FG stadium truck later omgebouwd naar monster 1:6
Carson 1:5 onroad
Technokit factory tuned 1:5
Hormann HT2
Corally assassin 1:10
Corally RDX 1:10
Mini-Z
Axial crawler 1:10
LRP Shark 1:18 bl
Losi 8ight Truggy MGM / neu 1650 KV 6S A123

bijna 4 jaar de X-ray M18(M)T in bezit voorzien van lipo en brushless setje en nog steeds een hoog fun factor, s'avonds ff in de tuin raggen en elke keer mee op vakantie, is al in spanje,frankrijk, belgie, UK, en denemarken geweest:rolling:
en met die rem?---->wasdat?????:mrgreen:

Geweldig "kleine" wagentjes, overal rijden / raggen waar je maar wil.

"rem?---> wasdat?????=========> da is da ding wat niet werkt waarna het weer geld kost..........nee, dat zijn je hersens.....als je die gebruikt kan het ook geld schelen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Haha ik gebruik beide niet en moet dit dan compenseren met veel geld uit te geven aan spare parts...................

Ben de 1/16 Traxxas wagens ook een beetje aan het volgen.

Weet iemand al hoe het zit met de aandrijflijn van deze dingen? We weten allemaal dat de gewone E-revo al dat brushless geweld aankan, maar kunnen deze kleinere versies dat ook?

De kleinere versies zijn standaard al brushless.... Dus heb zo'n idee dat dat wel goed zit ;) Ze gaan wat dat betreft niet over de welbekende "1 nacht ijs" bij Traxxas.

Nee , duurt ook nog wel ff denk ik... Ze zijn net pas uitgegeven in de States , dus denk dat het nog wel minimaal een maandje of langer zal duren voor ze er zijn.

Goedkoper uit zal tegenvallen ... Je moet ook nog rekening houden met de BTW die je mag betalen aan de douane ;)

Voor het kleine verschil wat er dan overblijft is de garantie hier in Nederland hebben toch aantrekkelijker lijkt mij ...

Goedkoper uit zal tegenvallen ... Je moet ook nog rekening houden met de BTW die je mag betalen aan de douane ;)

Voor het kleine verschil wat er dan overblijft is de garantie hier in Nederland hebben toch aantrekkelijker lijkt mij ...

Wat bedoel jij met garantie, als de motor niet werkt of iets onbenulligs als een byv een scheurtje in de body.
En garantie gaat toch via traxxas.
Ik vind garantie op de motor en esc voldoende.
E-mail de verkoper dat hij even een andere prijs op de bon zet.
En als hij dat niet wil zijn er genoeg gekken die dat wel willen doen, als ze maar verkopen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het ook over de motor+regelaar... Tis toch echt makkelijker en goedkoper als je dat gewoon kan regelen ;)

Vanuit de states zijn er nog maar weinig die dat doen , vooral vanwege de straffen die er op staan ... Het staat tegenwoordig bij de meeste zelfs al in de omschrijving meegenomen.....

Verkopen vinden ze leuk... maar boetes van 10.000 dollar of meer vinden ze toch echt een stuk minder :!:

heey een hele grote maar ik weet niet of jullie het weten maar een normale race accu past er niet in kijk maar naar dit filmpje

Ik heb nu drie keer geprobeerd er wat van te maken, maar zonder leestekens is deze uit drie verschillende zinnen samengestelde kreet niet te ontcijferen.

Het zal het niveau van het huidige onderwijs wel weer zijn...

1e gedeelte snap ik niet. Verder zegt hij weten jullie het al dat een normaal stick-pack niet past. Kijk maar naar dit filmpje.

Greetz,
Joram

Dat een normaal stickpack er niet in zou passen wisten we volgens mij allemaal al :sleepy:

Een normaal stickpack past in geen enkele 1/16 ....

Voor de VXL's is lipo gewoon DE batterij , meer capaciteit en meer ampère's... Ik zie het al voor me.... 2x een 3s pack parallel :cool: Precies wat je nodig hebt ;)

heey een hele grote maar ik weet niet of jullie het weten maar een normale race accu past er niet in kijk maar naar dit filmpje

[URL="
- Traxxas 1/16 E-revo battery comparison[/URL]

vertaling:

hey, ik weet niet of jullie het weten, maar een normale grote race accu past er niet in. kijk maar naar dit filmpje:

"filmpje"

dit is wat ik er van maak.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back