Traxxas 2,4GHZ ontvanger probleem‏

Hallo

Ik heb een 2,4Ghz ontvanger van traxxas op een slash 2wd, deze doet het niet.
Als ik de slash aan zet flikkert er heel kort het lampje en dan niet meer.
En het lukt mij niet om hem aan de praat te krijgen.
Ik heb de servo op channel 1 en de ESC op channel 2.
Is mijn ontvanger kapot.
Of is het iets anders?
Ik hoor het graag.

Mvg lauran geerts

Je moet de reciever even binden aan de zender. In de handleiding van de zenderset staat hoe dit moet. Ook moet je je regelaar opnieuw afstellen. Dit staat ook in je handleiding hoe dit kan. Daarna staat de zender ingesteld op je wagen en kan je weer rijden. Servo op channel 1 en regelaar op channel 2 is voor zover ik weet wel goed.

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo

dankje voor je antwoord.

ik had al geprobeerd te binden maar dat lukt niet.
maar is het normaal dat er aan het begin het lampje het heel kort doet nog geen seconden en dan daarna niks meer doet?
normaal is het zo als de ontvanger niet is verbonden met de zender dan knippert er een rood lampje.

hallo

dankje voor je antwoord.

ik had al geprobeerd te binden maar dat lukt niet.
maar is het normaal dat er aan het begin het lampje het heel kort doet nog geen seconden en dan daarna niks meer doet?
normaal is het zo als de ontvanger niet is verbonden met de zender dan knippert er een rood lampje.

Misschien je esc inprogrammeren?? Of heb je dat al gedaan?

ng7ius.png

als ik mijn esc in deze (zie plaatje) inplug dan gaat er heel snel een groen rood lampje flikkeren.
dus is dit een teken dat hij niet kapot is ?
en ja dat heb ik gedaan :/
dus ik weet het niet meer.
is mijn ontvanger niet gewoon kapot?

ng7ius.png

als ik mijn esc in deze (zie plaatje) inplug dan gaat er heel snel een groen rood lampje flikkeren.
dus is dit een teken dat hij niet kapot is ?
en ja dat heb ik gedaan :/
dus ik weet het niet meer.
is mijn ontvanger niet gewoon kapot?

Die eerste 2, zijn voor telemtrie volgens mij,
Naast de plugjes zie je ch... staan. Helemaal onderaan jr plaatje staat 2x ch1. Die zijn voor de servo's. Je esc moet je in 1 daarna doen.

ezelsbruggetje, sturen komt op nummer 1, want zonder stuur ben je stuurloos, en dat wil je niet.
dus ch1=stuur ch2=gas

Laatst bewerkt door een moderator:
2.4ghz zenderset

Steven heeft gelijk, Ben van het weekend nog bezig geweest met telemetry op me rustler, de bovenste is V/T = Voltage / Tempreture en 2de van boven is RPM = Revolutions per minute.
Deze twee gewoon overslaan en dan de eerste 2 eronder gebruiken. Op google kan je wel een guide vinden om de zender te binden (:.

Good luck (:

Back