traxxas 2wd transmissie

hallo allemaal een tijdje geleden heb ik een thread aangemaakt over een pinion verwijderen dit is eindelijk gelukt maar,

na de hele transmissie open gehaald te hebben en opnieuw in gevet deed ik deze dicht om de slipkopeling opnieuw te bevestigen maar deze moet je volgens het boekje helemaal aanspannen tot deze niet verder aangespannen kan worden en dan een halve slag terug draaien

alleen als ik dit doe draait de spur niet deze staat veel te strak maar als ik de slipper minder strak aandraai zit de spur weer te los

ik weet echt niet wat er mee aan de hand is

en ps ik heb in de transmissie wel de goede soort vetten gebruikt

ik hoop gauw een antwoord te hebben met vriendelijke groet stefano

ken de traxxas 2wd transmissie niet goed maar ff de exploded view bekeken.
ben uitgegaan van de slash 2wd
- zitten je slipper pads (5552)wel goed recht op de slipper?
- geen spacers oid verkeerd gemonteerd?

Maar ook, wat is "te los"?

en de spur kan helemaal niet draaien zo strak staat die volgens het boekje moet je hem helemaal aan draaien en dan een halve slag los

zonder slipper erop draait alles prima rond? zo ja dan toch ff je slipper nakijken
zo nee dan heb je de gearbox waarschijnlijk toch niet helemaal goed in elkaar gezet.

maar foto's/filmpjes zullen echt een hele hoop helpen, nu blijft het maar gokken :)

draai je de slipper vast tot de veer helemaal op elkaar zit of totdat de spur niet meer draait?
Daar zit namelijk ook een verschil in,als je de slipper zo aandraait dat de spur niet meer draait is dat het moment om de moer een halve slag terug te draaien.
Daarna is het een kwestie van finetunen.

draai je de slipper vast tot de veer helemaal op elkaar zit of totdat de spur niet meer draait?
Daar zit namelijk ook een verschil in,als je de slipper zo aandraait dat de spur niet meer draait is dat het moment om de moer een halve slag terug te draaien.
Daarna is het een kwestie van finetunen.

dit weet ik maar het moment waneer de spur nog goed draait zit er zo veel speling op dat die met 80+ echt los gaat schieten en dat is niet de bedoeling ik post vanmiddag wel een filpmje want dan ben ik eerder vrij
mvg stefano

dit weet ik maar het moment waneer de spur nog goed draait zit er zo veel speling op dat die met 80+ echt los gaat schieten en dat is niet de bedoeling ik post vanmiddag wel een filpmje want dan ben ik eerder vrij
mvg stefano

is het filmpje er al :confused:

vraag me nog steeds af wat je bedoelt met "te los"

Back