traxxas 3.3 t-maxx achterwielen geen aandrijf kracht alleen voorwielen

Beste leden,

Ik ben sinds 3 dagen de nieuwe eigenaar van een gebruikte T-max nitro.
Ik zit normaal gesproken in de lucht met nitro maar nu wou ik het ook eens op de grond proberen.

Na de aanschaf van mijn 4 maal 4 kwam ik er achter met rijden dat echter alleen de voorste wielen
kracht hadden de achter aas draait als ik aan de wielen draai en in de lucht draaien ze gering flauw mee.
echter als de auto op de grond staat en ik ga rijden hebben alleen de voorste wielen traxi en de achter wielen doen niet mee?
voor dat ik hem helemaal uit elkaar wil gaan nemen wou ik eerst eens hier kijken of er hier mensen
rond zweven die meer ervaring in dit soort zaken hebben.

mischien slijtage van ?of een veel voorkomend iets ik heb nog niet door hou alle aansturing van beide assen werkt. wil iemand me een zetje in de juiste richting geven

Meestal het diff naar zijn grootje. Misschien moet je even een as blokkeren om met de hand de andere assen rond te draaien, dan voel je wel wat doorslaan denk ik. En chek de outdrives (de cups waar de dogbones in vallen), een losse inbus komt wel eens voor.

Andere optie kan een los wiel zijn, een missende pen die de hex adapter op de as houdt of een dol gedraaide hex in de velg.

Meestal het diff naar zijn grootje. Misschien moet je even een as blokkeren om met de hand de andere assen rond te draaien, dan voel je wel wat doorslaan denk ik. En chek de outdrives (de cups waar de dogbones in vallen), een losse inbus komt wel eens voor.

Andere optie kan een los wiel zijn, een missende pen die de hex adapter op de as houdt of een dol gedraaide hex in de velg.

super roelof dat je de tijd voor me maakte effe kijken wat al jou termen betekenen:hammer:maar je stuurt me al op weg.top man:thumbsup:

Back