traxxas 4x4 met revo of e-maxx wheels

• Topicstarter Topicstarter vdv
  • Startdatum Startdatum
V

vdv

Guest
Hallo beste mensen,

(even voorstellen,
mijn naam is harold en woonachtig in brabant)

Ook ik ben net als iedere andere beginner aan het zoeken wat voor mij de beste wagen zou zijn.
Zelf trekt mij de slash 4x4 wel aan.
Vind het eerlijk gezegd wel een voordeel dat er maar 1 motor in zit en maar 1 accu tegen over de e-revo en de e-maxx.
Bovendien schijnt de slash tegen een behoorlijk stootje te kunnen.
Mijn terrein keuze voor te rijden gaat uit naar het ruigere terrein en snap dat de revo en de emaxx meer kunnen hebben.
Wat ik eigenlijk wil vragen is het volgende.

Zijn er al mensen geweest die grotere wielen op de slash hebben gezet om te kijken of het ruigere terrein dan ( bijna ) net zo goed gaat als de andere revo en de emaxx.
Weet dat hij iets mindere vering misschien heeft ( maar gewicht is ook kleiner )
Misschien dat er dan iets aan de tandwielen gedaan moet worden om met de grote wielen de zelfde acceleratie te krijgen.
Maar dat vind ik niet zo erg.
Waarschijnlijk ook de kap aanpassen.

graag jullie ervaring of mening over dit verhaaltje.
( als het idee tenminste nog niet bestond , ik kan het nergens vinden.
Mijn excuus als het al ooit aan de orde is gekomen )

gr allemaal Harold

Hey Harold, welkom op MBF.

Ik heb zelf mijn slash net verkocht en een e-revo gehaald juist omdat de slash mij te vaak vast zat.
Nou had ik geen 4WD dus dat scheeld zeker, maar toch de grondspeling vond ik net effe te matig voor mijn type terrein.

Op terrein waar de slash wel voor geschikt is, rijdt ie, ook stock, erg vet.
Maar ik wil ook gewoon bouwterreinen en bos kunnen rijden en daarom voor de e-revo gegaan en voor mij was dat toch de juiste keuze.
Nog een voordeel van de e-revo is dat de wielen buiten de kap zitten en dat scheeld toch wel met schoonmaken, de slash hapt echt letterlijk zand.

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator: