Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
GDV, dan is er toch iets fout met de connectie gegaan.
De E-Revo BL gebruikt standaard Traxxas connectors (welliswaar gewired voor 2 packs). Heb naast dat meer dan genoeg builds gezien die een 6S gebruiken met TRX connectors.
De Traxxas connectors hebben mij nooit in de steek gelaten, maar kwa prijs en gebruiksvriendelijkheid vond ik het niet top.
(Nep) deans is helemaal poep ... Haha, nja ik heb er nooit wat mee gehad, vond ze lastig uit en uit elkaar halen en de manier van solderen, de oppervlakte, het gevaar voor kortsluiting met de heatshrink vond ik allemaal niets.
Olii dat klopt.
Ik zou voor een soort van bullet connector gaan. Ik heb voor EC5 gekozen omdat ze goedkoper zijn dan de gemiddelde bullet connectors, omdat ik er nog geen enkele negatieve ervaring over had gelezen, omdat ze 5mm zijn wat voldoende is en omdat ze in een plastic omhulsel zitten (in tegenstelling tot losse bullet connectors).
Maar dat was helemaal niet de vraag van de TS![]()
Ik zou het zeker NIET doen! Ik heb al traxxas stekkertjes zien smelten bij ca.100A op 3s lipo!
Bij het aansluiten van een 6s lipo krijg je trouwens een grote vonk die het kleine oppervlak van de trx stekkers meteen kan verbranden...
(De MBX-Te, E-Firestorm, Rustler, Shark etc.)
deans kunnen/mogen/horen maar maximaal 75 ampere houden hoor !!
Elektromodellflug - Hochstromstecker