traxxas desert body slash met ledjes??

hoi
ik heb een nieuwe body besteld voor me traxxas slash
Proline Body Desert Rat - Carnage Edition - Clear - Pro-Line Tuningparts - Toemen Modelbouw

maar ik wil dit met de ledjes doen.
_S9yeUuK_Uk[/media] - ‪Proline Desert Rat Body (Slash/Slayer) on Traxxas Stampede‬‏

maar ik kan nergens licht bugets ofzo vinden die moeten passen.
weet iemand daar iets op
want ik wil mooie koplapen.

groeten chiel

Proline Body Desert Rat - Carnage Edition - Clear - Pro-Line Tuningparts - Toemen Modelbouw

Laatst bewerkt door een moderator:
Ey,
Ik wil een leuke kap voor mijn slash ik. Zoek ee soort pi kip achtige kap maar ik kan het niet vinden het liefst met iets van camouflage!
Weten jullie misschien waar ik moet kijken of welke kap er aan mij eisen voldoen?

well camo kan je zelf verven... geen idee wat een pi kip is... Als dat pickup zou moeten zijn zijn de short course bodies allemaal modified pickups, JConcepts heeft een body die van een f-150 zonder alle short course trimmings die meteen past...

heeft je locale electronica zaak geen buckets? anders zou je de lampjes gewoon aan de binnen kant door een custom lightbucket heen kunnen steken, zijn vast wel drifters in het onroad deel van het forum die je een goede howto kunnen geven...

Ey,
Ik wil een leuke kap voor mijn slash ik. Zoek ee soort pi kip achtige kap maar ik kan het niet vinden het liefst met iets van camouflage!
Weten jullie misschien waar ik moet kijken of welke kap er aan mij eisen voldoen?

:offtopic:
Met alle respect he, en ik weet dat ik waarschijnlijk weer ruzie met een modje ga krijgen over deze opmerking, maar is het ZOVEEL moeite om even je post na te kijken voor je op je op "reactie versturen" klikt?

Gewoon even de grofste taalfouten eruit halen en de tikfouten die ontstaan omdat je zo haastig iets intikt even netjes rechtzetten?

:ontopic:

Kijk eens in het slash topic, daar vind je een boel tips over passende kappen en hoe je deze het mooist kunt spuiten.

Laatst bewerkt door een moderator:
er worden geen stock lightbuckets voor SC trucks gemaakt... maar dat betekend niet dat je niet gewoon zelf wat kan maken van hot glue en wat plastic (foamboard lijkt me ideaal) en dan gaatje boren, led er door heen bedraden en gaan... misschien een likkie zilvere verf aan de binnen kant van de bucket krijg je wat meer licht waar je het hebben wil...

Back