Traxxas E-Maxx

de Emaxx kost bij TW 250 euro maar met alle verzendingen erbij en douane komt dat op om en bij de 500 een wheelie bar verkopen ze ook denk ik!
 
250 euro voor het verzenden is wel heel erg veel. Dat is het dubbele. Reken zo'n 300-350 dollar voor de E-Maxx als hij werkelijk 250 euro kost bij TH.
 
Hahahahaha..... :lol:

Het begint hier steeds leuker te worden.
Wat zijn er veel verschillende prijzen van de E-Maxx :lol:

P.S.Clodbuster en de Super Clodbuster......zijn dat goede auto's :?
 
ik heb gans de wereld rond zitten neuzen en TH in de states is veruit de goedkoopste, in england (RC Shop) was hij niet leverbaar...Nu welke auto is de beste vraag je? Goed man, maar je gaat toch zo'n slordige (in europa)) 500 euro moeten neertellen als je iets deftigs wil....wil je de states omzeilen dan zit je al gauw aan 500...stap je over naar Kyosho Twin Force (accu) of Losi (nitro) dan zit je tussen de 600-700...laat je niks goedkoper aan de man doen....net zoals bij de computer betaal je voor kwaliteit...duurder = beter en das een feit! dus laat je niet vangen aan iets goedkoop...
 
En daar heb ik nou wat aan :worship:
Ik ben (natuurlijk)zelf ook bezig geweest met zoeken en ik heb er een paar gezien
Over deze auto's zit ik te twijfelen

*E-Maxx
*Juggernaut

Want wat ik wil is dat hij wel tegen een stootje moet kunnen
 
de E-Maxx kan tegen een stootje ik heb hem getest op serieus terrein en ga nu zondag op de bouwwerf (lol) in Waalwijk) naar een meeting...voordeel is, je kan alle onderdelen vervangen...nadeel .....ze zijn niet overal verkrijgbaar...

denk goed na, ik meen het, want als je iets koopt dat tegenvalt...man man...dan ga je het jou beklagen hoor...ik kon de e-maxx niet testen, maar geef toe...welke winkel zou je toelaten de wagen (die je nog niet gekocht hebt) testen op een off road terrein met vuil en zand??? niemand vrees ik..dus ik heb alles opgezocht over de e-maxx, filmpjes bekeken (fancam, geen productie filmpjes natuurlijk lol) en dan afgewogen wat ik wou...
in een recetne test is zelfs gebleken dat de e-maxx beter doet (!!!) dan z'n broertje de T-maxx op nitro!!
 
De Juggernaut zou ik niet nemen. Dat ding wordt niet eens meer gemaakt als je het mij vraagt. De E-Maxx en de juggernaut zijn ook totaal niet te vergelijken. De E-Maxx heeft een onafhankelijke ophanging en de Juggernaut heeft starre assen. De E-Maxx is dus veel breder inzetbaar, terwijl de Juggernaut meer voor rock crawling is. Bovendien is de E-Maxx ongeveer 5 keer zo snel. Dan kan je zeggen dat snelheid je niet uitmaakt, maar niet overdreven gaat een standaard Juggernaut maar zo'n 10-12 km/u (gelezen in RcCarAction)

Dan kan je beter voor de Tamiya TXT-1 gaan als je een goede Tamiya truck wilt!
 
Ik zal wel ff mijn ervaring neer zette:

Sinds afgelope 2/1.5 jaar rijd ik nu al met een 2de hands gekochte E-maxx. Ik heb m Gekocht van iemand op het rc-rc forum.
Hij had me de verkeerde motoren aan gesmeerd die echt te snel doorbrande, maar inplaats daarvoor kreeg je wel een veel snellere E-maxx. Dus ik heb een tijdje gereden met die motoren totdat er nix meer van over was. Van de Evx heb IK zelf geen problemen gehad, maar bij mijn neefje (ronnie_hertog) en een vriend ook een E-maxx heeft maar niet lid is van dit forum. zijn ze bij alle 2 de auto's doorgebrand.
Dus ik heb mijn Evx verkocht aan Roog909 op het rc-rc forum maar toen is de regelaar bij hem al snel daarna ook doorgebrand.

Dus 1 conclusie kan je nemen: Die regelaar zuigt.

Dus ik heb een brushless set aangeschaft voor de E-maxx waar ik nu nogsteeds met plezier meer rij. Alleen 1 nadeel, je E-maxx blijft dan niet standaard:
Resultaat_2.sized.jpg


Dus weet als je een E-maxx koopt, als je hem goed wil tunen zal je echt na een vlinke tijd eigenaar zijn van een ongeveer dezelfde getunde Maxx als op de foto..

mzzl,
 
Toch even een vraagje:

Is het een mogelijkheid om er een 2e hands te kopen of zeggen jullie ''NIET DOEN...daar krijg je alleen maar problemen mee''

Ik wil namelijk dat me niet hetzelfde overkomt als met m'n magin one

En wees niet bang dat ik hem binne de kortste keren hem het huis uitgooi.
 
ik heb nog eens de eerste bladzijde gelezen en ik begin steeds meer te twijfelen over de E-maxx of ik hem wel ga kopen of nie

Die regelaar is flut/bagger/rotzooi daar ben ik inmiddels achter :lol:

En ja.....om nou elke keer een nieuwe regelaar te kopen van mijn verdiensten van een folderwijkje daar ben ik niet echt blij mee

P.S.Kan de E-maxx ertegen dat hij veel wordt gebruikt want waarschijnlijk ga ik er bijna elke dag mee rijden :evil:
 
Off-Road Racer zei:
Die regelaar is flut/bagger/rotzooi daar ben ik inmiddels achter :lol:
P.S.Kan de E-maxx ertegen dat hij veel wordt gebruikt want waarschijnlijk ga ik er bijna elke dag mee rijden :evil:

Regelaar is prima, als je hem gebruikt waarvoor hij gemaakt is!

Zeker kan de maxx ertegen om dagelijks gebruikt te worden, maar, eveneens dagelijks onderhoud is natuurlijk wel van levensbelang.
 
EVX zuigt niet hoor....zijn er wel die pech hebben, maar plenty mensen hebben hem tot `t meest idiote mishandelt en dan doetìe het nog gewoon...

TXT en een Maxx zijn niet te vergelijken....je zou er misschien eventueel nog de Twin Force van Kyosho tussen kunnen zetten?:)
 
Off-Road Racer zei:
ik heb nog eens de eerste bladzijde gelezen en ik begin steeds meer te twijfelen over de E-maxx of ik hem wel ga kopen of nie

Die regelaar is flut/bagger/rotzooi daar ben ik inmiddels achter :lol:

En ja.....om nou elke keer een nieuwe regelaar te kopen van mijn verdiensten van een folderwijkje daar ben ik niet echt blij mee

P.S.Kan de E-maxx ertegen dat hij veel wordt gebruikt want waarschijnlijk ga ik er bijna elke dag mee rijden :evil:

het ligt er ook een beetje aan waar je hem voor gebruikt, zoals al eerder gezegt is. Dus als je gewoon Stock blijf rijden met standaard packs kan er niets kapot gaan..

Mzzl,
 
ik ben achter 8 packs van 3000 geweest, een dure grap maar ja
zoals hierboven al geschreven je moet em gebruiken (stock) voor wat hij gemaakt is...je kan er niet mee op een zwaar bouwterrein met los zand mee gaan crossen...je moet ergens redelijk blijven...op licht harde ondergrond (kort gras) is de E-Maxx een monster...voor het echte 'zandgraven' heb je een nitro of Marder of zoiets nodig;...grote voordeel van de E-Maxx, zelfs na 6 packs leeg gereden te hebben zijn de motors nog steeds niet warm!!!!

de evx doet het prima

dus...ik ben er zeer tevreden over!!!
 
Back
Top