Traxxas E-revo 1/8 kopen?

Heey mensen, ik wil een Traxxas E-revo gaan kopen maar is dit een goede?
Ik heb hem op marktplaats gevonden.
KLIK HIER VOOR DE LINK NAAR DE ADVERTENTIE.
Hij verkoopt de 1/16 E-revo en de 1/8 ik wil dan de 1/8.
Dit zijn de eigenschappen die ook in de advertentie staan:

motor: castle creations mamaba monster motor 2200kv
regelaar: castle creations mamba monster 1/8
servo's: standaard traxxas
ophanging: aluminum armen voor/achter/onder/boven
aandrijving: staal aandrijf assen voor/achter
banden/velgen: orgineel
chassie: prima staat!
kap: in slechte staat, kan een nieuwe voor gehaald worden
ontvanger: 2,4ghz link ontvanger traxxas
zender: 2,4ghz link zender traxxas
accu's: 4x ansmann 8,4volt 4500mah
lader: snellader fighter2
onderdelen: compleet armenset, long travel chockers, standwiel, en nog wat spull...

haalt een snelheid van ongeveer 85/90km en trekt ongeloofenlijk hard!!

Moet een goede auto zijn of niet? :banana:
Mijn vraag is ''Ik weet het antwoord er al bijna op maar, zou deze auto een goede auto zijn om te kopen?
Ik hoor graag van je!

echt een goede truck en haalt snel heden van 90 met 6s lipo ik wil er zelf ook een maar dat kan ik niet betalen
er is zelfs een topic van e-revo-topic

Laatst bewerkt door een moderator:
echt een goede truck en haalt snel heden van 90 met 6s lipo ik wil er zelf ook een maar dat kan ik niet betalen
er is zelfs een topic van e-revo-topic

Ik kon hem eerst ook niet betalen maar ik heb ervoor een jaar lang gespaard ofzo maarja, voila ik heb het geld ervoor! :D
Ik ga zeker hey topic doorlezen. :p

Ik kon hem eerst ook niet betalen maar ik heb ervoor een jaar lang gespaard ofzo maarja, voila ik heb het geld ervoor! :D
Ik ga zeker hey topic doorlezen. :p

jah okeej klopt maar met 25 euro zakgeld gaat dat niet hard

en een 1:10 buggy ga ik nu voor

Laatst bewerkt:
Is dit topic bedoeld als grapje of zo ... ik volg het niet helemaal :D

Ik zou een HSF auto kopen, of die van de Intertoys, die moeten ook onverwoestbaar zijn en gaan soms wel 120 op de snelweg.

Het is iets eigenaardigs van traxxas, de schaal te verkleinen. Als je de revo boven op een truggy 1/8 zet, zul je zien dat ie net zo groot is. En het No-Nitro team heeft dan ook besloten dat de (gevorderde rijder) met de revo mee kan doen met de 1/8. Maar daar gaat het wel hard, dat je niet moet denken een kans te maken op een podiumplaats.
Hetzelfde geldt overigens ook voor de slash vind ik. Noemen ze ook een 1/10, maar is nauwelijks kleiner dan een revo.

Helemaal gelijk, de Revo is een 1/10 schaal met afmetingen van een 1/8
Maar officieel een 1/10 monstertruck :D

EDIT: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Iemand van het forum, compleet en hij ziet er beter uit ;)

waarom staat er dan 1/10 op de doos?

Idd, en om dan wel ontopic te gaan, en te blijven:
Dan is iemand mede nemen, als je gaat kijken, welke verstand van zake heeft, erg aan te raden!!!

als de echte auto 10x groter is is het schaal 1/10 is hij in het echt 8x groter is het schaal 1/8

zo moeilijk is dat niet

mvg Hans

heb je dan in het echt een 1/1 e-revo gezien?

die zijn er dus niet, hoe weten al die merken(traxxas hpi, enz.) welke schaal hun auto's zijn?

precies goed gezien darkfire.

dus uit de duim gezogen, gaat om het formaat ja maar de schaal is een indicatie van de grote en die klopt bij de e-revo niet. in feb. in rosmalen is er een 1/10 offroad meeting in een manege bak. 1/10 toegestaat dus de e-revo ook. zou je denken dat ze mogen rijden?

het is eigenlijk dat er maar één echte E-revo is en dat is de 1/10 E-revo. dat betekend dat het eigenlijk een 1/1 is en de 1/16 E-revo ong. 1/2 is.

Back