Traxxas e-revo 1:8 probleem

Hallo ik heb via 2dehands een traxxas e-revo gekocht was perfect in orde ik heb er zondag een 20 min met gereden. Gewoon op nimh's heb de lipo cutt off afgezet met de castle link dus allemaal geen probleem. Het rijden ging perfect heb de auto afgezet en apart weg gezet.Nu gisteren wil ik hem terug opzetten voor mee te gaan rijden en hij doet niets meer als ik hem opzet.Heb met ander batterij ook gedaan maar hetzelfde resultaat doet niets. Ik heb hem via de castle link aan de pc gehangen maar de pc vindt hem niet is nu mijn regelaar stuk of wat anders is er iets waar door ik zeker kan weten dat hij stuk is??
Alvast bedankt
Mvg tom

Hebt u de stekkers van de accu wel los gekoppeld, en niet alleen de ESC uit gedaan via de schakelaar?
De stekkers ook los halen is beter namelijk.

Misschien even een andere USB poort proberen in uw PC?
Gaat er op de Castle link zelf wel een rood of groen lampje branden?
En de ESC zelf?

ik heb alleen de esc uit gedaan de stekkers niet losgekoppeld.
Heb al 3 verschillende usb poorten getest en er komt altijd op usb connected
device not linked op.
Op de castle link zelf is er een rood lampje gaan branden en op de esc geen
alvast bedankt
mvg tom

Is je schakelaar misschien defect geraakt door vuil?
Gebeurd wel eens meer met de mamba monster.
Testen kan je doen door de schakelaar uit te sluiten,dus afknippen en kabeltjes rechtstreeks contact laten maken.
Wel kabels lang genoeg houden zodat je nog terug kan solderen moest je hem er terug op willen.

Oké dan zal ik dat eens testen.
Hoop dat het maar zo iets stom is.Anders moet ik een andere regelaar kopen.
Alvast bedankt
Mvg tom

Voor de volgende keer is het beter om de accu's ook los te koppelen.
Zeker als u de schakelaar weg haalt!
Dan worden de accu stekkers de schakelaar.

De schakelaar is inderdaad ook een goede optie, die was ik vergeten.

Bij een castle creation regelaar (zoals de MMM) verwijderde we de schakelaar en soldeerden we de draden aan elkaar zodat die altijd aan stond.
Die schakelaars deugen gewoon niet.

Back