Begrijp mij niet verkeerd, vragen is goed, zelf onderzoek is beter is mijn motto.
Om wat uitleg te geven, ik zelf ben een zeer weinige vrager, als ik aan iets begin of iets wil weten ga ik zoeken, lezen en uit de gevonden resultaten kan ik soms woorden/nummers vinden waarmee ik weer verder kan zoeken. Soms als ik aan een nieuw bouwproject begin kan ik een hele avond onderzoek doen hoe anderen het gedaan hebben en mijn soms ook op andere gedachtes kan brengen.
Ik ben niet beroerd om mensen te helpen, ik hang op veel forums en facebook groepen rond maar hekel de vragen waarvan de antwoorden heel simpel in de manuals of zelfs online op andere forums en ook bv YouTube te vinden zijn als ik iets binnen een minuut kan vinden moeten anderen dat ook in een korte tijd kunnen. Helaas zie ik steeds meer het idee dat men makkelijk doet om de vraag ergens op het net neer te "plempen" en wachten totdat er iemand antwoord geeft. Mooi voorbeeld durven mensen in de facebook groep van mijn dorp te vragen hoe laat een bepaalde winkel open gaat terwijl de openingstijden heel gewoon op de winkel haar site te vinden is.
En ik snap dat iets op papier lezen/zoeken lastig kan zijn, in een PDF versie kan je dan ook veel makkelijker zoeken dan in een papieren manual. Opvallend is dat veel mensen vaak terug reageren dat ze die niet hebben. Van bijna ieder elektronisch apparaat kan je online bij de fabrikant wel een manual in veelal een PDF formaat vinden en als je breed googled kom je ook genoeg andere sites tegen die je te zoeken manual kent.
In dit geval open je google en vul je in: VXL6S PDF
En de linkjes vliegen om je oren zoals:
https://www.minicars.se/internt/art...XL-6s-Installation_Instructions_190711_EN.pdf
Daar staat dat 4S kan.