Traxxas of HPI

Hier een enorme traxxas fan...
heb al van alles al wel gehad... Van nitro tot bigscale tot electro, in alle schalen...En prijzen...

Xray buggy, al wat jaren geleden....Jumpen... Erg leuk..

Of savage:

De 4x4 slash:
dscf4692.jpg

Maar ook tal van andere wagens..
Protech enigma XS,Carson mudmaster,lauterbacher supercross,fg sportsline,FG marder,fg monster,axial crawler,xtray on en offraod wagens electro, etc etc.

Zoals de filmjes zien houd ik wel van "extreem"... Jumpen en raggen en botsen tegen elkaar... Beetje boelstunten, en dom doen.

De enige wagens die dat volhielden zijn Xray (1500+ rijklaar) en hoe gek het ook klinkt: een aantl Traxxas wagend (stampede 4x4 , de stampede vxl, de slash 4x4 en de slash vxl.)

Vanwege de prijs ben ik over op Traxxas.:bye: Met een paar goedkope RPM parts en MIP assen ben je bullit proof...

Ben geen beginner, kan wel een sukje sturen,en weet wel wat kan en niet kan, maar ik ontzie de wagen niet. Ik heb ze voor mijn lol! Een xray komt met 6m hoogte en een verkeerde landing er net zo uit als een traxxas. Behoorlijk stuk!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb 2 jaar geleden een Rustler vxl gehad, daarna een HPI Trophy 3.5cc nitro, toen een Himoto Nascada brushless ,maar ik ben nu weer terug gegaan naar de rustler. Ik vindt het echt een geweldige wagen, en ik heb nog niks kapot gehad. Ik heb er gewoon veel meer lol mee dan met bijvoorbeeld de Trophy.

Aantal jaren geleden een Traxxas rustler gehad. Ding ging als de bliksem na een aantal LiPo's te hebben gekocht. Weinig moeilijkheden mee gehad, zou hem ook zeer aanraden. Wat betreft HPI heb ik geen ervaring

Back