traxxas of hpi

• Topicstarter Topicstarter alexjee
  • Startdatum Startdatum
A

alexjee

Guest
hallo,

ik wil ook de hobby beginnen. want een paar vrienden van mij doen het ook. en ik vind het ook leuk om mee te rijden. nu wil ik er zelf een aanschafen, maar nu weet ik nog niet welke ik moet kiezen. ik zit zelf te tewijfelen tussen een traxxas rustler VXl en een HPI E-firestorm flux. ik wil nu graag weten wat de beste is(beste is voor mij beetje snel en dat niet het ene na het andere onderdeel stuk is). ik wil wel een brussles hebben. en welke spullen moet je er dan nog bij kopen?

wie hebt me uit de brand?:D

groetjes alex

Alex,

Er staat op dit forum reeds een EXACT gelijk topic. Best eventjes de zoekfunctie gebruiken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou nou handig hoor.. beetje doorverwijzen naar een gaar topic.
Wat heeft ie nou aan één persoon zijn impulsieve aankoop?
Het enige beetje informatieve wat in dat topic staat is van Nard, en dat is nog eens een beetje een schraal antwoord ook.

Jullie zoeken gewoon contstant een reden om iemand even lekker BOT te behandelen.

en dan als antwoord op Alex zijn vraag;

Je hebt in ieder geval 1 goede accu nodig. (ik zou er twee nemen)
2s en/of 3s hangt van jou af. (ik zou eerst 2x 2s nemen en later nog 1 of 2 x 3s.)
Dan nog minimaal 1 goede lader en je bent eigenlijk klaar.)

Accu +- 50 euro per stuk
Laderprijzen varieren van 20 euro in Hongkong tot honderden euro's (in NL)
Ik zou zelf voor traxxas gaan, dit vanwege de nice brushless proof gears en het kwaliteit wat ik van de E-revo ken. (en stampede aangevoeld)
Helaas heb ik nog nooit een HPI gehad dus daar kan ik niks over zeggen.
Weet natuurlijk wel dat het goed spul is maar heb het nooit in me handen gehad.

De keuze blijft natuurlijk aan jou, maar ik weet precies wat jij met die wagen gaat doen en ik zou dan voor de traxxas gaan.
(dat hij iets slechtere wegligging heeft, nou én?)

Mvg, Alex

Nuja; ofwel heb je een probleempje met begrijpend lezen ofwel ben je dronken. Want de meeste info en verschillen tussen de flux en de vxl zijn onderhand wel hier op het forum te vinden hoor.

Nuja; ofwel heb je een probleempje met begrijpend lezen ofwel ben je dronken. Want de meeste info en verschillen tussen de flux en de vxl zijn onderhand wel hier op het forum te vinden hoor.

maar om dan gelijk op iemands hoofd te gaan zitten sch*ten is dan ook niet helemaal netjes, als je het al 5x eerder aan dezelfde persoon hebt verteld ok, maar lijkt me in dit geval toch redelijk overdreven.

Voor de topicstarter, lees eens rustig de verschillende topics door staat zat info in.

HPI firestorm flux

Hallo alexjee,
Ik heb van de week de firestorm aangeschaft.
Ik heb jaren geleden gereden, tot het weer ging kriebelen.
Ik moet je eerlijk zeggen:
geweldig.
Als je niet oppast ben je de hele tijd weelies aan het maken.
Ik heb ook 2 accu's NIMH, bewust omdat ik een goede computergestuurde lader heb.
Bij LIPO moet je inderdaad oppassen dat je ze goed laad, nu kan ik de lader aanzetten en wegwezen, bij een LIPO zie ik me dat niet doen.

Investeer in goed spul en je hebt er echt veel langer plezier van.
Succes,
Ron

Hallo alexjee,
Ik heb van de week de firestorm aangeschaft.
Ik heb jaren geleden gereden, tot het weer ging kriebelen.
Ik moet je eerlijk zeggen:
geweldig.
Als je niet oppast ben je de hele tijd weelies aan het maken.
Ik heb ook 2 accu's NIMH, bewust omdat ik een goede computergestuurde lader heb.
Bij LIPO moet je inderdaad oppassen dat je ze goed laad, nu kan ik de lader aanzetten en wegwezen, bij een LIPO zie ik me dat niet doen.

Investeer in goed spul en je hebt er echt veel langer plezier van.
Succes,
Ron

maar zit er veel verschil tussen die twee auto. zoals de sterkte van spullen enzo?

Als je even op dit forum zoekt kun je al heel veel vinden.;)

Daar ben ik het dan wel weer mee eens.

Verder zou het gewoon perfect zijn als er eens iemand was met beide wagens en die eens uitgebreid verslag wil doen :D

Daar ben ik het dan wel weer mee eens.

Verder zou het gewoon perfect zijn als er eens iemand was met beide wagens en die eens uitgebreid verslag wil doen :D

jhaa dat zouw ik echt tof vinden. dan weet ik meteen wat ik ga kopen

Ikzelf zou voor de traxxas rustler gaan omdat die er naar mijn mening beter uitziet en omdat ik weet dat traxxas erg goede kwaliteit heeft.
Zelf wou ik ook een flux kopen,maar dan ben ik achteraf toch gaan kijken voor een traxxas slash VXL.
Verder denk ik dat geen van deze 2 wagens je erg tegen zal vallen,
altijd prijs dus;)
Mvg,
Lennert Es

okey ik heb nu een beetje op site gekeken naar de traxxas en dan kom ik rond de 400 euro uit. is dit een beetje normaal?

maar om dan gelijk op iemands hoofd te gaan zitten sch*ten is dan ook niet helemaal netjes, als je het al 5x eerder aan dezelfde persoon hebt verteld ok, maar lijkt me in dit geval toch redelijk overdreven.

Voor de topicstarter, lees eens rustig de verschillende topics door staat zat info in.

Je hebt gelijk, ik kwam wellicht wat direct over. Dat was niet mijn bedoeling. Ik wil met zulke posts gewoon altijd duidelijk maken dat de zoekfunctie bestaat en gebruikt mag worden. :) Want er zijn per slot van rekening wel al veel meningen te vinden over deze auto's op dit forum.

okey ik heb nu een beetje op site gekeken naar de traxxas en dan kom ik rond de 400 euro uit. is dit een beetje normaal?

Welcome to the club ;)

Sta er wel bij stil dat je dan wel al lader en accu's hebt voor je volgende RC voertuigen.

Je hebt gelijk, ik kwam wellicht wat direct over. Dat was niet mijn bedoeling. Ik wil met zulke posts gewoon altijd duidelijk maken dat de zoekfunctie bestaat en gebruikt mag worden. :) Want er zijn per slot van rekening wel al veel meningen te vinden over deze auto's op dit forum.

Meningen zat inderdaad, en ben het ook 100% met je eens dat de zoekfunctie er niet voor niets is. Vondt het enkel wat direct;)

Back