Traxxas Rally 1/10

Misschien kijk ik er overheen, maar ik zag nog geen topic over de nieuwe Traxxas 1/10 Rally.

Fraaie aanvulling wat mij betreft.

7407-Rally-03-1920x1080.jpg

Was ook al iets van voorbij gekomen in het algemene 1/8 rally topic , maar de kap,is spuuglelijk, netzoals het 1/16 broertje , maar traxxas stapt wel in , op,de vraag op markt , dat doen ze goed , tis gewoon als basis een slash 4x4 met een ander zwaarte punt ., banden en kap ...dit wat wij allang bedacht hadden.

Over smaalk valt niet te twisten. Niet dat ik 'm zelf mooi vind trouwens.
Mee eens dat het inspelen is op wat er in de markt gebeurt.
Er staat zelfs een Mamba Monster combo op de parts lists. Niet te betalen, maar het is een optie.

Wat je krijgt is een teveel kracht/snelheid voor deze auto. Teveel voor diegenen die onvoldoende beheersing in het gasvingertje hebben (oa ikzelf)

Toch heb ik Slashes zien rijden met deze setup en behendige bestuurder, die retehard over de baan gingen. Kwestie van " vermogen over hebben" als het nodig/leuk is.

Wat je krijgt is een teveel kracht/snelheid voor deze auto. Teveel voor diegenen die onvoldoende beheersing in het gasvingertje hebben (oa ikzelf)

Toch heb ik Slashes zien rijden met deze setup en behendige bestuurder, die retehard over de baan gingen. Kwestie van " vermogen over hebben" als het nodig/leuk is.

Huhhh, te veel snelheid? Dit is gewoon de Slash 4*4 V2.0. De bijgeleverde motor combo doet het best wel goed hoor. En echt niet teveel snelheid. Is gewoon goed om mee te racen. Wellicht dat dit platform best wel weer mee kan draaien als die er ook in Short-Course versie komt. Het hoge zwaartepunt van de V1.0 is ondertussen al achterlijk achterhaald.

traxxas rally

hallo ik heb een traxxas rally maar aangezien julie hem allemaal lelijk vinden weet ik niet zeker of julie hier veel van weten maar mijn rechter voor as lekt een beetje olie weten julie wat dit kan zijn

hallo ik heb een traxxas rally maar aangezien u hem lelijk vind weet ik niet zeker of u hier veel van weet maar mijn rechter voor as lekt een beetje olie weten julie wat dit kan zijn

:) kijk u lijkt mij iemand die veel van de rally weet mijn rechter voor as lekt olie weet u wat dit kan zijn

hallo ik heb een traxxas rally maar aangezien julie hem allemaal lelijk vinden weet ik niet zeker of julie hier veel van weten maar mijn rechter voor as lekt een beetje olie weten julie wat dit kan zijn

hallo ik heb een traxxas rally maar aangezien u hem lelijk vind weet ik niet zeker of u hier veel van weet maar mijn rechter voor as lekt een beetje olie weten julie wat dit kan zijn

Is er een reden dat je binnen 5 minuten 3 keer dezelfde vraag stelt? :confused:

Ik neem aan dat je as geen olie lekt, maar je schokdemper. Maak anders eens een paar foto's, dat is wat makkelijker.

zoals hierboven, zal je demper zijn ipv je as...

als het aan de onderzijde is zal zeer waarschijnlijk een van je seals lek zijn, heb ik zelf ook een paar x gehad met mijn rally.

maar foto's maken een hoop duidelijk :)

vul ook ff je woonplaats in op je profiel, misschien woont er iemand in de buurt die kan helpen

Back