traxxas revo 3.3 in brabant?

hallo,

wij zijn met een clubje, (5 man).. en onlangs zijn we naar pkracing geweest m in drodrecht,
en nu ligt de interesse in de traxxas revo 3.3
nu wilde wij vragen of er toevallig iemand , uit de buurt van Breda,
zo'n zelfde auto heeft, en wel eens ergens gaat rijden in Breda.
ik zou graag eens komen kijken , hoe de auto rijd,,!! alvorens een nieuwe
aan te schaffen.
lijkt me erg leuk om iemand tegen te komen hier..
laat maar horen..
eventueel trophy truggy rijders ook welkom.. of andere offroad rijders,, zodat wij wat ideeen op kunnen doen.

mvg Benny

Laatst bewerkt:
ik heb er geen meer maar wel 2 gehad.
is een redelijke auto en goed uitgebalanceerd en dat merk je goed bij sprongen alleen de kwaliteit (en zeker gezien de prijs) viel mij zwaar tegen.
moter vindt ik veel te tam en er een andere opzetten is bijna niet te doen.
er zijn speciale motoren en ombouwspullen voor maar het gas hevel gebeuren blijft een probleem.
en toen er spontaan een servo doorbrande was ik er helemaal klaar mee en aangezien ik het op marktplaats ook niet kwijt kon is bijna alles in de vuilnisbak gegaan.

zijn hier meerder mensen met deze ervaring, of juiste andere ervaringen.
ik hoor ze graag!

gr benny

ik heb er geen meer maar wel 2 gehad.
is een redelijke auto en goed uitgebalanceerd en dat merk je goed bij sprongen alleen de kwaliteit (en zeker gezien de prijs) viel mij zwaar tegen.
moter vindt ik veel te tam en er een andere opzetten is bijna niet te doen.
er zijn speciale motoren en ombouwspullen voor maar het gas hevel gebeuren blijft een probleem.
en toen er spontaan een servo doorbrande was ik er helemaal klaar mee en aangezien ik het op marktplaats ook niet kwijt kon is bijna alles in de vuilnisbak gegaan.

Ik ken eigenlijk ook bijna geen mensen die tevreden zijn over een traxxas 1/8 nitro,electro eigenlijk ook nauwelijks tenzij hij volledig verbouwd is door upgrades van een ander merk. 8O

Moest ik in jou plaats zijn dan zou ik die revo laten voor wat hij is,of je moet veel geld willen besteden aan upgraden van een of ander duur hop-up merk,en dan is het eigenlijk nog niks. :(

Als je hem toch bij pk gaat halen dan kan je evengoed voor minder geld beter en sneller mareriaal kopen,ook rtr.

Kijk eens bij hong-nor,die maken echt stevige truggies met betrouwbare motoren.

Trouwens als je toch van breda bent......"klik" maar eens op mijn onderschrift,het is niet zo ver van breda vandaan ;)

Back