Traxxas Rustler VXL + 1/16 Grave Digger

1A is prima, te langzaam is ook niet goed.
Reed de auto na het vervangen van de servo wel goed?

En inderdaad, het inkakken van een NiMh na 10 minuten is vrij normaal.

Tjah lipo.... Dan moet er weer een lipolader gekocht worden he want mn LRP is enkel nicd en nimh. Ik wacht ff tot de accu er is en dan ga ik meteen aan het werk. Laat jullie zsm iets weten ;-)

Een goede lader is een investering, net als goed gereedschap.
Je koopt het een keer, en dan ben je jaren klaar.
Een Imax B6 achtige lader is een prima lader voor alle soorten accu's, voor rond de 50 euro.
Daar kan je prima 2S LiPo's en 3S LiPo's mee op 5A laden.

Ik heb zelfs nog een B5 lader, ouder model dan de B6 met minder functies maar werkt al jaren goed. Zelfs voor je nimh cellen is deze goed te gebruiken.Als je in China zoekt heb je er eentje voor 20-25 euro.

Goed, want mijn accu's worden mee verkocht met de mini revo. De xl2.5 esc heb ik dan nog wel mocht je willen testen.

Gisteren een Traxxas connector aan de nieuwe accu gesoldeerd. Het gaat dus over de nieuwste YellowRC 1500mah nimh accu. Eigelijk gewoon een merksticker van YellowRC, de cellen zijn van EnrichPower.
Batterij heeft ongeveer 1,5u geladen aan 1A.

Vandaag de ultieme test gedaan met als resultaat nog een minieme hapering in het begin, echt maar een fractie van een seconde, daarna WHEEEEEEEEELIES !!!!

Waarschijnlijk hebben de andere accu's dus teveel afgezien.
Ik bedoel hiermee: te ver leeggereden met de nodige warmteontwikkeling....maar maak een kind maar eens wijs dat dat heel slecht is voor de accu.....

Nu kostte deze accu 24€.
Ik vond er laatst van GensAce aan nog geen 12€, ook 1500mah, zou dat wat zijn of kan ik deze beter links laten liggen?

Dat is top om te horen!
Ik gebruik Gens Ace LiPo's, en ik raad ze zeker aan!
Zeer goede costumer support ook.

Back