Traxxas rustler VXL welke accupack?

• Topicstarter Topicstarter vliegenmepper
  • Startdatum Startdatum
V

vliegenmepper

Guest
Hallo mensen,

Ik wil een electro of nitro auto kopen ben een beetje alles op rij aan het zetten maar denk vrijwel zeker dat ik voor electro ga. En wel voor de Rustler VXL van Traxxas. Nu mijn vraag: ik heb bij de modelzaak LiPo 4600mAh gezien zou dit genoeg zijn? En hoe lang kan ik daar met een Velineon 3500 Brushless Motor mee rijden?

Dit in combinatie met de Ultramat 14+ lader dat kost me ruim 250 euro maar dan wel die LiPo 2x. Met auto erbij 586 euro...

Ik weet dat het je eerste post is, maar kijk eens hier traxxas-rustler-vxl-xl-5-a
Ook de zoekfunctie is een uitkomst voor dit soort vragen ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
4600Mah is genoeg voor beginner in electro auto vooral Rustler VXL .

Ik heb zelf de packs die onder in me handtekening staan dus .

Ik rij er dik 30 to 40 minuten met de 4000Mah Lipo en dik 50 minuten met de 5000Mah en 20 minuten met het 4600Mah Nihm pack .

Heb zelf ook de Rustler VXL dus en ben zeer te vreden over de lipo's die ik heb .

Mvg Berry

O sorry bokkenrijder, blijkbaar niet goed gekeken...:-(
Ok dus in principe heb ik genoeg aan een 4600mAh accu, ben er aan aan het denken om een 4600 en een 5400 te nemen...

E-Revo VXL kost +- 300eu ..

Suggestie : cursus 'leren lezen' gaan volgen ;) (niet fout bedoeld, iedereen vergist zich wel eens)

Laatst bewerkt:
je kan er natuurlijk ook neerzetten dat de vxl die jij bedoelt 1op16 is
hij denkt aan de grote erbe[erevo bruschless.]

wiebe,

In ieder geval ik had ongeveer de zelfde vraag, kennelijk heeft broertje iets opgevangen en zelf een account aangemaakt... Maakt verder ook niet uit maargoed. Ik zou dan bij ROMAC de enigste electro rijder zijn. en volgens een van die gasten rijd je 10 min op volle accu... weet niet dat ik 5000mAh LIPO bedoel...

E-Revo = Brushed met de Titans
E-Revo Brushless Edition (ERBE) = Brushless met de MMM Combo
E-Revo VXL = soort van miniversie van de ERBE, ook brushless maar dan schaal 1/16 ;)

Laatst bewerkt:
Back