Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mmm..minuutje of 10??? Misschien beter een lipo meebestellen...Rekt je rijtijd behoorlijk!! Misschien wel tot 30 minuten..

Nou ik heb nu het geld om een VXL en een 3600mah accu te bestellen. Heb ook nog wel een 3S lipo van me bootje maar die is maar 1800mah;)

Maakt niets, het gaat allang niet meer over mijn wagen ;)

Met een 3600NiMH zul je niet lang rijden. 10 a 20 minuten gok ik zo. De power gaat dermate snel uit NiMH dat de auto niet meer vooruit lijkt te komen. Ik zou even doorsparen voor een LiPo.

Zou er toch CVD'S op monteren, die standaard assen met koppelingen slijten als een gek...

Zou geen MIP nemen maar die van FLM;)

Greetz,
Joram

Met koppeling bedoel je dus dat schuif mechanisme? Heb nog nergens last van gehad, behalve nu dan.

De Jato's CVD's worden ook vaker gebruikt. Mja moet nu gewoon snel een oplossing hebben :)

Heeft alleen de X, niet de R. Nja denk dat ik toch maar voor de X ga, want heb het asap nodig. Bovendien zal het niet verkeerd zijn gezien mijn grotere en zwaardere banden.

Netjes !!

Rijtijd met wat speedruns, bashen, crawlen, zand gok ik op +- 45 minuten, maar dan moet je nagenoeg costant rijden. Heb twee weken geleden zo'n 3,5uur gereden en had 6600mAh opgereden dus :)

Topsnelheid met standaard gearing schat ik op 65 a 70 kmph ofzo (erg ruwe gok)

45min klinkt wel goed. Maar is die standaard zender een beetje goed? Anders gebruik ik mijn futaba 3pm wel, maar dat is weer zoveel ontvangers wisselen;)

Een extra ontvanger kopen ;)
De standaard zender werkt maar ik vind mijn DX3S toch echt wat fijner, zo zul jij het oo vinden met jet 3PM.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back