Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou gewoon die normale kopen! En je zou kunnen proberen die dingen die afbreken in kokend water te gooien en dan een minuutje of 15 daarin laten liggen ofzo...

CVD's van Traxxas zijn voor de JATO, dus die een heel andere auto dan de RUSTLER.

Past volgensmij wel, maar dan moest je wat modden, net zoals standaard JATO assen op een RUSTLER gebruiken, alleen is dat heel wat simpeler!

Niet elke Cut-off werkt goed, dus kan je accu spanning zo ver daalen, + als je doorrijd zonder cut-off kan je voltage heeeeeel snel zakken, en dan kun je dag zeggen tegen je LIPO:p

Greetz,
Joram

Dan zou mijn voltage ook extreem hard moeten dalen die laatste paar mAh :). Nja laatst met iemand anders LiPo zonder cut-off gereden, was HEEL erg merkbaar toen de accu power verloor.

Dan zou mijn voltage ook extreem hard moeten dalen die laatste paar mAh :). Nja laatst met iemand anders LiPo zonder cut-off gereden, was HEEL erg merkbaar toen de accu power verloor.

En als de cut-off aan had gestaan zou ie 3 seconden later erin springen :p

Zeker!

Kwartiertje onder water laten inlopen op 7.2 volt of wat je ook gebruikt.
Dus direct aan de accu, niet met de regelaar ertussen!

Daarna al draaiend de motor uit het water en föhnen tot hij droog is. Daarna even de lagertjes een klein beetje ölien en klaar ben je:)

Greetz,
Joram

Zoals Joram zegt. Brushed motors hebben baat bij goed indraaien. Het komt zowel de prestaties als de levensduur ten goede. Succes!

Laatst bewerkt:
Zoals Joram zegt. Brushless motors hebben baat bij goed indraaien. Het komt zowel de prestaties als de levensduur ten goede. Succes!

Je bedoeld Brushed motors, niet Brushless want ik heb me laten vertellen dat die nooit nat mogen worden.

De aluminium parts van Integy waren crap, hun nieuwe spul is wel OK.

Verder kost het ook niet eens zoveel. En die traxxas cvd's passen alleen met veel modden, dit is direct fit.

Greetz,
Joram

hoi werkt de lipo afslag bij jullie goed?

wil een rustler kopen hier op het forum <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

maar las dat hij in aug 08 een probleem had met zijn lipo afslag. <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

zijn daar updates van geweest ofzo????

Groeten Ronald

Laatst bewerkt door een moderator:
blablabla ;)

Ik heb er geen problemen mee, maar je leest het wel vaker dat het niet goed werkt. Wat bedoel je met updates? Voor zover ik weet kun je de Esc niet aansluiten op je PC om deze te updaten.

Laatst bewerkt:
heeft me verteld dat het is opgelost door te resetten

Valt me tegen dat Noah dat niet netjes in zijn verkoop topic vermeld!!

Ik heb er geen problemen mee, maar je leest het wel vaker dat het niet goed werkt. Wat bedoel je met updates? Voor zover ik weet kun je de Esc niet aansluiten op je PC om deze te updaten.

@ Byte, wellicht een bug ofzo ... weet het ook niet.

Maar als het nu werkt dan is er toch ook niets aan de hand :) Lijkt me een degelijke wagen van Noah. Aan de banden kun je zien dat hij er niet veel mee heeft gereden, vooral op 3S slijten de banden super hard.

@ Byte, wellicht een bug ofzo ... weet het ook niet.

Maar als het nu werkt dan is er toch ook niets aan de hand :) Lijkt me een degelijke wagen van Noah. Aan de banden kun je zien dat hij er niet veel mee heeft gereden, vooral op 3S slijten de banden super hard.

En hoe die dan slijten :rolleyes: :mrgreen:

denk ook wel dat de wagen oke is.

helaaswilde ik hem vanavond hebben en dat kon niet:confused::confused:

nu ga ik morgen toch maar een nieuwe halen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back