Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag de nieuwe regelaar binnen gekregen, oude was een stekker van kapot...
015.jpg

Martijn van ::RC-Central Online shop =D> had 'm voor mij opgestuurd, en heb een nieuwe gekregen :cool: .
Gelijk nog wat on-road bandjes erbij besteld ;) .
003-1.jpg

004-2.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag de nieuwe regelaar binnen gekregen, oude was een stekker van kapot...
Onder garantie?
Iemand die ik ken heeft namelijk hetzelfde probleem. Zal het zondag eens aan hem voorleggen en vragen of hij uberhaupt nog garantie heeft of niet.

Idd garantie ;).
Ik heb de wagen 2e hands gekocht, maar omdat de regelaar niet goed is heb ik van Traxxas een nieuwe gekregen.
Is ook een verbeterde versie als je naar de aansluitingen kijkt.

Gister met een paar andere jongens gaan rijden in Belfeld (dicht bij Venlo) op een klein baantje. Wel een leuke middag gehad. Plus het mooie was dat ik niets kapot heb gereden :D

[URL="
at a track in Belfeld (22-03-2009)[/URL]

Op een off road circiut gaat je auto zowiezo minder snel stuk. Alhoewel ik wel trottiorbandjes als begrenzing zag leggen.:confused: Leuk dat je het naar je zin hebt gehad..Het is een eindje rijden, maar misschioen leuk om toch eens richting de MVB te komen. Kan je echt "los".

Heb zowaar mijn Slash tot een wheely kunnen verleiden. (komende vanuit een dubbele jump, en wheelyend de big jump nemend) Grote zoooheee factor. Problemen met grip zijn grotendeels opgelost door de montage van GPR 1:8 buggy shocks:p aanradertje!

Ok..lekker off topic allemaal:sleepy::sleepy: Reageerde eigenlijk alleen maar op je filmpje, en je stap om op een baan te gaan rijden....

Ja het zijn inderdaad trottiorbanden dus het is niet compleet 'careless'. Maar we moeten het er eigenlijk een keer over hebben of we daar niets moois mogen maken. Er is daar genoeg ruimte om een grote(re) baan te maken.

Waar ligt MVB precies? Wellicht dat we met een paar man een keer daarheen kunnen gaan. Is het rijden minder saai. Kan echt niet wachten om weer een keer te rijden, was echt leuk :)

EDIT: zie nu pas de foto's van de MVB baan. Echt mooi, lijkt me helemaal te gek daar een keer te rijden.

MVB is in Bergschenhoek, vlakbij Rotterdam. Misschien leuk eens af te spreken met een koppeltje Traxxas enthousiastelingen. Slashes zijn er i.i.g. genoeg! Het is een vrij technisch circuit, wat wel wat vaardigheden vraagt...Maar naar een paar rondjes lukt het wel denk ik dan. Ik rij er zelf nu drie weken achter elkaar, en merk dat de skils groeien. De goede sfeer tussen de rijders onder elkaar spreekt me erg aan. ( er heerst geen duurder is beter, en tjee..wat rij jij k..sfeer)

Kijk maar of je een clubje bij elkaar krijgt. Dagje baggeren aldaar, en afsluiten door ff lekker wat te eten in de buurt?

Laatst bewerkt:
Klinkt goed, maar dan zal het nog wel even op zich laten wachten waarschijnlijk. Willen dan natuurlijk wel gegarandeerd goed weer met zo'n eind rijden :) Vandaag was het weer hier echt ronduit belachelijk slecht.

Tja..ik heb geen RC Wolkjes die ik weg kan sturen:confused: Laat staan dat ik het weer in hand heb. Maar met een beetje gezond verstand wel te plannen.

Chassis is vrijgelaten door de douane, moest wel losgeld betalen :evil: .
Maar hij is het wel een beetje waard :mrgreen: .
003-2.jpg

005-4.jpg

004-3.jpg

006-3.jpg

007-2.jpg

008-1.jpg

Aan mij niet besteed, zo'n alu chassis...En toch als ik dan zo'n foto als die van Bernie zie, denk ik "Wat ziet dat er toch gelikt uit, zou ik dan toch maar....";)

Mooi man!!

btw. Check this:[media=youtube]h8qAuNDmuyE[/media]

Hey man super chassis. Het nadeel aan zo'n chassis vind ik dat alles zo smerig wordt omdat de zand/modder/water en alle andere troep er zo makkelijk doorheen gaat. Is dat een FLM front bumper? Waarom heb je die alu gekozen en niet RPM ?

Je kan het ook anders bekijken. Zooi als bagger, en andere vochtige rotzooi, blijft niet in je chassis achter. Valt er dus gewoon doorheen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back