Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, had geen zin de cam te gaan halen (mijn huis is 40 meter verderop mja). Wellicht morgen of anders zondag ;)

Denk dat ik wat alu shockcaps ga halen of wellicht een compleet alu setje. Maar dan wil ik wel threaded body!!

Passen die LST's van jou ??

Maar wou idd complete alu halen, maar heb nu eerst alleen alu shockcaps gehaald, hopelijk helpt dat al.

Gister weer lekker weeste bashen en wat filmpjes gemaakt. Zal ze asap op YT zetten.

he, iemand ervaring met talons,of de mashers van nard??
is het mogelijk om alleen achter talons te gebruiken en voor de standaard rustler vxl banden. of is de diameter groter??

Ik heb ervaring met de M2K's, heerlijke banden vandaag weer eens lekker gebashed :)

Je kunt achter de Talons gebruiken en voor de standaard. De diameter van de Talons is echter 4,6'', die van de standaard Alias 4,3'' dus de wagen zal ietswat voorover hangen.

voor die shock caps, je kunt ook een klein stukje siliconen slang om de zuigerstang van de schokbreker doen, en deze helemaal naar beneden tegen de shock cap aan te schuiven. (van nitro motoren, en met klein stukje bedoel ik ook echt maar 2~3mm )

threaded shocks zullen dit probleem neit verhelpen, vant het naar beneden draaien van dat moertje heeft hetzelfde effect als die kunstoffen clips op de originele shocks drukken. (je auto zal in het geheel omhoog gaan. of als de draagarmen al helemaal beneden zijn, zal de vering harder worden. (en krijg je de auto geen bocht meer fatsoenlijk om. )

@ jejvanhoorn, dankje. Het is op een industrieterrein. De jumps nemen we vanaf laad/los docks (voor vrachtwagens).

@ RCW, dankje. Schade ?? Wat is dat :P. Haha grapje, niemand had schade alleen die RC10 B4 heeft wellicht de motor kapot, maar dat is nog niet zeker.

@ Klamath, dat heb ik eens eerder gelezen. Heb inmiddels alu shockcaps besteld. Heb er met het bashen ook geen last van gehad. De twee keer dat het gebeuren waren gedurende crashes.

@ Bernie, thanks.

Aankomend weekend hebben we familieweekend in Malmedy (ligt ergens in Belgie waar heuvels zijn). Kijken of ik de Rustler dan nog mee kan/mag nemen dan kan ik daar wellicht wat gaan bashen :P

hee heren wie kan me helben ik wil een adere moter en regelaar gaan kopen ben aant kijken voor een velion of een mamba welke kuze zouden jullie doen zouw graag jullie advies willen horen gr blondie

Ligt aan hoe je rijd en of het NiMH of LiPo is. Met een goede LiPo kun je je toch wel zo'n minst 30 minuten vermaken, mits je niet constant fullspeed optrekt rijd, volop remt en in lang gras rijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back