A
aKra
Guest
Gewoon de Traxxas VXL-3s ESC 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ervaring met de vxl motor plus regelaarnen het is een heel betrouwbaar systeem en totaal waterdicht! De aanschaf is niet zo duur hoor als je titan en xl5 regelaar ofzo inruilt kost het €100 bij toemen.
@akra je moet mijn 3s maar is proberen zondag want ik hoorde dat je dat nou al overwoog hahaha. Met die paddles gaat tie als een raket!!!!!!
Haha, dan heeft het schoonmaken niet echt veel zinHeb hem afgeborsteld met een kwast, ga morgen toch weer bashen dus had niet veel zin om hem uitgebreid schoon te maken. Heb wel de lagers een gedroogd en geolied.![]()
Ik bedoel uitgebreid schoon maken.*foto* Dus je meer dit effect? heeft ons flink wat tijd gekost voordat hij weer schoon was....
wat kan je dan aan raden voor een beginner?De neppers moeten preciezer gesoldeerd worden. Anders klikken ze niet vast. Als je dat eenmaal weet gaan ze net zo goed als de traxxas connectoren.
- de dikte is meestal 14 tot 12 awg.
wat kan je dan aan raden voor een beginner?
ok, 14awg staat idd vaak aangegeven bij sommige dingen.
weet je ook hoeveel mm dat dan is?
De neppers moeten preciezer gesoldeerd worden. Anders klikken ze niet vast. Als je dat eenmaal weet gaan ze net zo goed als de traxxas connectoren.