Even wat anders.. dit is ook wel cool gedaan: Mid motor Rustler VXL
Misschien valt jou chassis nog om te bouwen
Misschien valt jou chassis nog om te bouwen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Doet hij nog steeds vreemd nu alles eraf is? Banden, aandrijfassen etc?
Helaas hij blijft trillen, ben er wel achter wat de herrie maakte.
Dat is namelijk de kap welke de trillingen omzet in geluid
Ik ga wel ff rondkijken of de verschillende fora's voor een oplossing.
@Joris1997 en geertja, thanks voor de info. De linkshandige zender ben ik nog niet tegen gekomen. Zal ook wel lukken met de gewone.
Ik heb op MP een gebruikte zien staan. (Die met die gele wielen) Kent iemand deze persoon/wagen? Is het verstandig om zoiets te kopen als beginner en wat zou de "juiste" prijs zijn?
Alvast mijn dank.
Groet,
Wiggy
nou.. Ik heb een goede-gas-geef vinger al zeg ik het zelf, maar ik vind het toch leuk om de voorbandjes is de lucht in de jagenJe hebt gelijk darkfire, bij lipo gebruik is wheeliebar bijna onmisbaar.
Of je moet een goede gasgeefvinger hebben om alle 4 de wielen aan de grond te houden
Heb sinds een tijd 4 stampede wielen op m n Rustler vxl. Vind persoonlijk dat de auto stuk stabieler rijdt zo.
Meer grip, minder over kop rollen in bochten, wielies beter te doen omdat voor wielen voor ook stukkie zwaarder zijn en die wielen zijn offroad en onroad super en slijten veel minder.
Enige wat nu dus wel enorm slijt is m n Spur Gear. Al dat extra gewicht en weerstand schijnt dus een enorme invloed te hebben op m n gear ratio. Slijt m n spur gear nu 2-3 uur rijden.
Ik rij met 2s lipo's en wil eigenlijk de zelfde acceleratie en zelfde top speed behouden ( sneller mag altijd natuurlijk)
Alleen heb ik nu geen idee wat de beste gear ratio zou zijn voor m n Rustlpede ^^
Heeft iemand tips voor mij ?