Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk filmpje maar ik zou als ik jou was niet te veel tussen het verkeer rijden. 1 verkeerde beweging en een bestuurder van een auto gaat niet blij zijn ;).

Hoi allemaal,

Net nieuw hier dus spaar me een beetje :) Ik ben al heel erg lang bezig geweest met radiografische modelbouw, en vooral het rijdende spul. Door tijdgebrek een aantal jaar geleden alles verkocht en omdat m'n oudste zoon een auto wilde toch weer voor de bijl gegaan. M'n keuze was op de Traxxas Rustler XL-5 gevallen en binnen no-time moest er natuurlijk een VXL versie van gemaakt worden. Wat een gave auto is het toch!

Om eens achter het stuur te kruipen heb ik de iPhone erop gemonteerd om een wat videomateriaal te maken. Dan pas zie je hoe mooi, snel en technisch deze auto is. Check de film:
[URL="
- Traxxas Rustler VXL OnBoard Video[/URL]

Ik hou dit forum eens goed in de gaten want er staat zeer waardevolle kennis verborgen in alle posts!

Grtz,
Ralf

je hebt wel veel lef om tussen die autos te rijden met een iphone 4 erop.
je rijd dan wel met ong. 1000 euro over straat:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk filmpje maar ik zou als ik jou was niet te veel tussen het verkeer rijden. 1 verkeerde beweging en een bestuurder van een auto gaat niet blij zijn ;).

Nou ik moet je eerlijk bekennen dat ik normaal gesproken niet tussen het verkeer rij hoor. We rijden veel op afgelegen offroad plekken (voor de Arnhemmers onder ons, IJsseloord 2). Echter voor het filmpje werkt dat niet goed want dan zou het beeld teveel gaan schokken. Vandaar die mooie gladde weg ;-) En, juist die auto's maken het voor mij wel weer extra leuk in het filmpje...

Whahaa, ik had wel verwacht dat je die auto onderlangs ging inhalen....
Word tijd voor een lipo voor jou...:yes:

Nou je zegt het, dat onderlangs, maar ik moest mezelf wel erg inhouden om het niet te doen. Leek me wel een strakke actie :-) Lipo twijfel ikzelf enorm over omdat de filmpjes op internet alleen maar Rustler met ongecontroleerde wheelies laten zien. Het moet wel te berijden zijn. Als jullie hierover ideeen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag :yes:

Zoooo,je hebt of heel veel lef.of....

Zullen we het maar houden op lef... Bij mijn domme en ongecontroleerde acties die ik normaal doe valt dit allemaal nog wel mee :rolleyes:

Heren, Thanks voor jullie leuke reacties!

je hebt wel veel lef om tussen die autos te rijden met een iphone 4 erop.
je rijd dan wel met ong. 1000 euro over straat:D

Haha, nou ik heb geen constructiefoto gemaakt van hoe die bevestigd zat maar daaruit had je wel kunnen opmerken dat ook ik het spannend vond. Tekstueel dan maar hoe ik het gedaan heb:
  • Lederen hoesje waaruit ik een gat had gesneden voor camera en flitsertje
  • Helemaal vast getaped tegen de achter ophanging
  • Watten bij microfoon om geluid van de rijwind te dempen
  • Stukken uit trommel Jodekoeken om spoilereffect te krijgen en de wind alsnog langs de microfoon te geleiden
Uiteindelijk maakte ik me weinig zorgen over de iPhone, toch was het wel even schrikken tijdens die crash tegen de paal :confused:

Schade na de crash? We hebben in ieder geval genoten van je filmpje.

Nee gelukkig geen schade. Ben blij dat de Rustler toch wel heel erg stevig. Heb overigens wel alle Traxxas alu performance parts op de Rustler gezet, ben benieuwd of hij deze crash had overleeft met de standaard onderdelen...

Om eens achter het stuur te kruipen heb ik de iPhone erop gemonteerd om een wat videomateriaal te maken. Dan pas zie je hoe mooi, snel en technisch deze auto is. Check de film:
[URL="
- Traxxas Rustler VXL OnBoard Video[/URL]

Ik hou dit forum eens goed in de gaten want er staat zeer waardevolle kennis verborgen in alle posts!

Grtz,
Ralf
MOOI FILMPJE! Ik rijd soms ook wel zo op de weg, rijdt wel iets lekkerder :) Totdat er iets gebeurd.. Het is natuurlijkw el veel riskanter.
Ik zie trouwens wel dat je al vrij goede controle hebt!

Ik zie dat veel mensen bij hobbyking bestellen in het buitenland. Ik lees ook helemal in het begin van dit best wel lange topic (370 pagina's al weer) dat de duane de pakketten van hobbyking onderscheppen en je er nog een vette invoerrechten en duanekosten overheen moet betalen. Loont het dan nog de moeite om daar te kopen of kan ik beter bij de lokale accuboer mn lipos halen.
Ik wil een 3S voor mijn Rustler kopen.Vraag dus bij deze Welke en Waar?

Ik zie dat veel mensen bij hobbyking bestellen in het buitenland. Ik lees ook helemal in het begin van dit best wel lange topic (370 pagina's al weer) dat de duane de pakketten van hobbyking onderscheppen en je er nog een vette invoerrechten en duanekosten overheen moet betalen. Loont het dan nog de moeite om daar te kopen of kan ik beter bij de lokale accuboer mn lipos halen.
Ik heb al een aantal keer besteld, en nog geen last van de douane gehad.
En hoeveel geld ben je van plan er aan uit te geven? en hoeveel mAh wil je?

Ik zie dat veel mensen bij hobbyking bestellen in het buitenland. Ik lees ook helemal in het begin van dit best wel lange topic (370 pagina's al weer) dat de douane de pakketten van hobbyking onderscheppen en je er nog een vette invoerrechten en duanekosten overheen moet betalen. Loont het dan nog de moeite om daar te kopen of kan ik beter bij de lokale accuboer mn lipos halen.

Heb toevallig vorige week dinsdag 2 Lipo's bij HK besteld, donderdags al binnen :yes:. Had ze wel op aanraden van een forumlid besteld bij het DE warenhuis....en volgens mij hebben we vrij transport van goederen en personen binnen de EU.......dus geen last van invoerrechten e.d. :!:.

ik ga denk ik orginelen traxxas bodyposts kopen.
die bij pk racing.
als ik bij deze allemaal gaatjes in ga boren, wordt hij ook niet steviger op.
full

ik ga denk ik orginelen traxxas bodyposts kopen.
die bij pk racing.
als ik bij deze allemaal gaatjes in ga boren, wordt hij ook niet steviger op.

Als je met die pinnen toch op de over het asfalt komt te glijden dan kunnen ze de weg opnieuw asfalteren ;-) Ziet er wel naar uit dat het prima zou kunnen gaan werken...

Kan iemand mij en behave vertellen hoe de receiver is aangesloten betreffende welke kleuren aan welke kant op een 27 mhz receiver. Ik heb hem de rustler opgestuurd maar ben vergeten de 27 mhz goed aan te sluiten. We weten dat op channel 1 de stuurservo zit en op kanaal 2 de esc. Alleen vragen we ons af welke kleur waar zat aangezien je de stekkers op 2 manieren kan aansluiten.
Of als iemand een duidelijke foto heeft zou het nog beter zijn.

meer info is wel makkelijk, maar bij mijn traxxas ontvanger staat onderaan heel klein + - s.
rood is plus, zwart is min en wit is s(ignal?).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back