Traxxas Slash 2WD geeft gas en stuurt tegelijkertijd

Discussie in 'Electro auto's' gestart door Mike Imola, 28 nov 2021.

  1. Mike Imola

    Mike Imola

    Lid geworden:
    28 nov 2021
    Berichten:
    3
    Locatie:
    Vlaardingen
    Hallo allemaal,

    Vorig jaar ben ik door de kinderen weer enthousiast geworden over deze mooie hobby. We hebben een Traxxas Slash gekocht en zijn lekker gaan rijden. Er gaan natuurlijk dingen stuk en je wilt natuurlijk sneller dus we zijn weer lekker aan het 'sleutelen' tegenwoordig. Ik heb regelmatig dingen door dit forum kunnen maken of oplossen. Het werd dan ook eens tijd om lid te worden en ik heb gelijk een vraag.

    Misschien dat een van jullie mij kan helpen met het volgende probleem.

    Ik heb een LGC conversie gedaan omdat we meer onroad rijden en dat lijkt mij beter voor de wegligging aangezien de Slash nogal bij het nemen van snelle bochten de neiging heeft om te vallen. Hopelijk is dat met het LCG chassis minder.

    Echter na alles geïnstalleerd te hebben heb ik nu het probleem dat als ik aan het stuurwiel draai van de zender, dat de auto gas geeft en ook de wielen sturen.....Voor de volledigheid heb ik een Velineon VXL3s ESC & Motor en een Surpass Hobby 20kg servo. Voor de conversie had ik dat probleem niet. Ik heb al van alles geprobeerd, reset van de zender, stekkers omgewisseld naar de receiver maar ik blijf dit probleem houden. Misschien zie ik iets over het hoofd? Misschien hebben jullie tips of adviezen?
     
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Als ik het goed heb kent de ontvanger 2 aansluitingen voor het stuur, in het geval van bv de T-Maxx waar 2 stuur servo's gebruikt worden. Dus kijk even of je de ESC wel in de juiste port van de ontvanger gestoken is.
     
  3. Mike Imola

    Mike Imola

    Lid geworden:
    28 nov 2021
    Berichten:
    3
    Locatie:
    Vlaardingen
    Bedankt Roelof voor de snelle reactie. Ik ga hier even mee experimenteren.
     
  4. Mike Imola

    Mike Imola

    Lid geworden:
    28 nov 2021
    Berichten:
    3
    Locatie:
    Vlaardingen
    En gelukt! Topic kan gesloten worden.
     

Deel Deze Pagina