traxxas slash 2wd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Ik ben nieuw op het forum dus ik hoop dat het hier goed staat.

Ik ben laatst bij Wentink geweest in Arnhem en ik zag daar de traxxas slash 2wd en ben er helemaal enthiousast over.

Maar is dit een goede koop?

En wat voor accessoires zou ik er bij moeten kopen.

Met vriendelijke groeten,

YAVV

ik vind het een erg leuke auto om mee te rijden en erg stevig.

je hoeft er eigenlijk niets bij te kopen, misschien een extra accu.

wel zou ik een RPM gearcover bestellen (waarschijnlijk niet leverbaar bij wentink). maar liquid RC en andere online winkels hebben ze wel.

lees het "traxxas slash topic" maar eens door, daar vind je bijna alle informatie.

Laatst bewerkt:
slashes zijn geweldig, niet stuk te krijgen en erg moddable:)

RPM gear covers zijn hard aan te raden, en als je je suspention wil gaan tunen zijn aluminium shock caps ook aan te raden die van big bores passen, traxxas maakt ze ook speciaal voor de ultra shocks, anders maakt strc ze ook...

Bedankt voor de snelle reacties.
Ik had het topic waar jullie naar verwijzen niet gezien excuses daar voor.

RPM gearcover wat wil dat precies zeggen ?
Ik ben echt een leek in de rc wereld dus je kan me van alles wijs maken.
Hoe lang duurt het voordat de accu vol is met een gewone lader?

Ik heb begrepen dat de slash 2wd geen brushless motor heeft?
Wat is het voor/nadeel hier van ?

RPM is een fabrikant die onderdelen maakt voor verschillende merken auto's.
meestal zijn deze onderdelen beter.
de gearcover bijvoorbeeld is helemaal dicht (traxxas gearcover heeft een opening aan de onderkant) waardoor er minder zand en andere troep bij je tandwielen kan komen.

voor een echte beginner/leek maakt het niets uit dat de slash brushed is.
brushless is vaak iets sneller, efficienter en minder slijtage gevoellig.
maar daar zou ik me nu nog niet druk over maken, als dit je eerste auto is is hij rap zat.

wat betreft de laadtijd, dit is enkele uren.....maar kan je niet precies zeggen hoeveel aangezien ik de orginele lader niet meer heb en dus niet kan zien hoeveel mAh hij laad.

RPM is een fabrikant die onderdelen maakt voor verschillende merken auto's.
meestal zijn deze onderdelen beter.
de gearcover bijvoorbeeld is helemaal dicht (traxxas gearcover heeft een opening aan de onderkant) waardoor er minder zand en andere troep bij je tandwielen kan komen.

voor een echte beginner/leek maakt het niets uit dat de slash brushed is.
brushless is vaak iets sneller, efficienter en minder slijtage gevoellig.
maar daar zou ik me nu nog niet druk over maken, als dit je eerste auto is is hij rap zat.

Dit is idd mijn eerste auto.
Maar als ik niet meteen zo'n geacover koop is de auto toch niet binnen een mum van tijd kapot of wel ?

Dit is idd mijn eerste auto.
Maar als ik niet meteen zo'n geacover koop is de auto toch niet binnen een mum van tijd kapot of wel ?

nee hoor, ik heb ook de eerste maanden zonder RPM gearcover gereden.
als je pech hebt gaan je tandwielen een keertje kapot, maar die zijn best goedkoop en makkelijk te vervangen.

als je nog meer vragen hebt kan je ze beter in het traxxas slash topic stellen, dan komen er niet 2 lange topics over dezelfde auto.

Laatst bewerkt:
nee hoor, ik heb ook de eerste maanden zonder RPM gearcover gereden.
als je pech hebt gaan je tandwielen een keertje kapot, maar die zijn best goedkoop en makkelijk te vervangen.

als je nog meer vragen hebt kan je ze beter in het traxxas slash topic stellen, dan komen er niet 2 lange topics over dezelfde auto.

Oke bedankt voor je antwoorden.
Als er nog vragen te binnen schieten stel ik ze in het andere topic

Hallo

Ik ben nieuw op het forum dus ik hoop dat het hier goed staat.

Ik ben laatst bij Wentink geweest in Arnhem en ik zag daar de traxxas slash 2wd en ben er helemaal enthiousast over.

Maar is dit een goede koop?

En wat voor accessoires zou ik er bij moeten kopen.

Met vriendelijke groeten,

YAVV

Bij wentink hebben ze geen spares en niet echt een rc winkel.
Hobma elst heeft heel veel spares en hopups op voorraad.

maar bij wentink wordt je niet schofterig behandeld...

zou spares gewoon online bestellen bij 1 van de vele amerikaanse en chineese shops

maar bij wentink wordt je niet schofterig behandeld...

zou spares gewoon online bestellen bij 1 van de vele amerikaanse en chineese shops

ben je ook bij hobma geweest ?
ikke wel maar ik zou mijn auto daar niet halen ze zijn echt duur voor een rusty 400 euro bij toemen maar 350 euro dus ze zijn wel duur

zit effe op de site van wentink en daar hebbej ze aleen de 4x4

Laatst bewerkt:
als je dicht bij arnhem woont kan je misschien ook naar ede ?
daar zit peperkamp , daar heb ik mijn slash gekocht en m'n broertje ook , SUPER service en vrijwel alle ''regular'' onderdelen van traxxas in stock , egt SUPER.

Ik ben laatst in de winkel geweest en toen stond de slash 2wd wel in de vitrine.
Naja, we zullen vandaag zien want ik ga er zo naar toe.

ben je ook bij hobma geweest ?
ikke wel maar ik zou mijn auto daar niet halen ze zijn echt duur voor een rusty 400 euro bij toemen maar 350 euro dus ze zijn wel duur

zit effe op de site van wentink en daar hebbej ze aleen de 4x4

Heb bij beide ooit een auto gekocht en over beide valt wat te zeggen (service of prijs) maar ik vind het niet netjes om hier op een open forum over winkels te oordelen...

Peperkamp is ok!

Ik vind niet netjes om mensen op zijn minst niet te waarschuwen of juist op een gesloten forum winkels te beoordelen

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back