Alle naden dicht kitten met vloeibare pakking haha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heel basic uitgelegd:
Die heeft invloed op je acceleratie (dunne olie = doorspinnende voorwielen) en hiermee kun je de balans onderstuur (dunne olie)/overstuur(dikke olie) afstellen. Voor circuitgebruik dus een handig item.
om gewoon lekker te knallen minder van belang dus....Heel basic uitgelegd:
Die heeft invloed op je acceleratie (dunne olie = doorspinnende voorwielen) en hiermee kun je de balans onderstuur (dunne olie)/overstuur(dikke olie) afstellen. Voor circuitgebruik dus een handig item.
heb je gegevens van dat lager voor me, ga ik daar eens naar op zoek, klinkt goed nl.Met wat aanpassingen kun je een onverwoestbaar lager in je motormount plaatsen die nooit meer kapot loopt. En dat kost je vrijwel niks (1 lager)
Ik had het lagergat in de originele plastic motormount 1 mm groter gemaakt, de bearingadapter verwijderd van de slipperclutch-as en daardoor de mogelijkheid om een 5x16x5 mm lager industrieel lager te plaatsen. Met wat ringetjes lijn je het spulletje dan goed uit en het gaat echt niet meer kapot kan ik je vertellen.