Traxxas Slash 4x4 topic deel2

waarom zou de Slash 4x4 aparte assen voor en achter hebben als je ook de achtersten voorop kunt zetten?
Hoewel ik geen Slash 4x4 heb weet ik wel dat de achterassen voorop niet gaan werken
idd zoals robin_phaser4rs zegt, het ijzeren uiteinde waar je lagers, hex, wiel en locknut opgaan is anders

Laatst bewerkt:
Volgens mij is de volgende vraag nog niet voor gekomen

Maar kan ik een body verstevigen door hem aan de binnenkant in te smeren met polyester
Of wordt dan de flexibiliteit zo slecht dat het eerder kapot zal gaan

Laatst bewerkt door een moderator:
Dt van de ducktape wist ik, maar maar dat van de polyester was een Twijfel. NOT DONE dus

Tnx
heb je wel eens gedacht wat polyester en verf doen als je ze samen brengt :confused:;),

gewoon voor de tape gaan , werkt voor mij nog steeds goed, gebruikt ook,sinds kort, de tape met nylon erin , werkt ook zeer goed.

suc6

Nog niet zo'n gekke vraag eigenlijk. Ik heb zelf een 1mm dunne onroad body en zou die ik ook wel stugger willen maken. Je zou een vloeibare lexan oid moeten gebruiken. dat bestaat vast niet

Nog niet zo'n gekke vraag eigenlijk. Ik heb zelf een 1mm dunne onroad body en zou die ik ook wel stugger willen maken. Je zou een vloeibare lexan oid moeten gebruiken. dat bestaat vast niet

Zou polyester het lexaan doen smelten dan
Het zijn natuurlijk matjes die je insmeert dus kan je het wel in alle hoekjes proppen en smeren
Dus steviger word hij zeker...............

Nou, vandaag ff rijden met de castle sidewinder Sv2 4600 kv. Helaas niet van lange duur. Regelaar naar de kloten. Gelukkig niet zo veel geld voor betaalt voor het setje. Maar nu het volgende. Wat voor ESC moet ik er nou voor terug nemen.

Ik heb ook nog de stock set liggen van de 4x4 en uit eindelijk kan ik die er ook wel weer inzetten, maar heb liever een goede regelaar voor die castle 4600 kv (4 polig)

Aanstaande zondag 18 december is er weer een indoor wedstrijd georganiseerd door Mac Vlijmen.

Lokatie Rosmalen

Manege Jecori
Hondsberg (ter hoogte van nr.??)
Rosmalen

klasse:
buggy 1:10 2wd
buggy 1:10 4wd
sc 1:10 2wd
sc 1:10 4wd
vintage klasse (auto`s ouder dan 10 jaar uit productie)

Planning
- 7:30 Hal open
- 8:30 Begin Inschrijving / aanmelding
- 9:00 Einde Inschrijving
- 9:30 á 10:00 Start kwalificaties

Inschrijven
Voorinschrijvingen kan via: inschrijving.macvlijmen[at]gmail.com
(Naam, Transponder, Frequentie, Klasse & Wedstrijddag)

Inschrijven kan ook op de dag zelf ter plaatse maar voorinschrijvingen geniet de voorkeur ivm inkoop van eten&drinken

------------------->INFO INFO INFO<-----------------

Back