Traxxas Slash 4x4 topic deel2

Ze zeggen dat het gewicht van de batterij die je in de slash steekt van belang is voor het zwaartepunt van de slash. Wat is dan het ideale gewicht voor zo een batterij
alvast bedankt

die paar gram maakt echt geen verschil (vind ikzelf).

Tenzij je een pro-racer bent die alles honderste van een sec nodig heeft om de concurrentie voor te blijven!

"Ze" is zeker de LHS die je ervan wilt weerhouden om import lipo`s te gebruiken?

Ze zeggen dat het gewicht van de batterij die je in de slash steekt van belang is voor het zwaartepunt van de slash. Wat is dan het ideale gewicht voor zo een batterij
alvast bedankt

Ik meen mij te herinneren dat de Velineon motor combo ongeveer 300 - 350 gr weegt bijelkaar. Dat gewicht zit aan de ene kant samen met de servo die nog geen 50 gr weegt volgens mij. Dan zou je dus voor de lipo, die aan de andere kant van de lengte as zit, ook zo'n 350 - 400 gr kunnen aanhouden.

Wacht er een half jaartje mee.
Kijk is wat de link in het begin koste en wat hij nu kost.

Heb de app wel al gedownload:D

Maar lees niks over gps hoe weten ze de topspeed dan?

Er zijn diverse modules te verkrijgen, maar ook kabeltjes. Door bijv. een GPS module te koppelen aan de ontvanger zal hij de snelheid doorgeven aan de zender. Dit moet je dus wel los aanschaffen. Zonder sensoren ben je nog steeds niks verder..

Is het eigenlijk mogelijk om met een slash 4x4 te rijden als er een 3s lipo in steekt met een standaard vxl-3s ESC en de standaard brushless motor?
Alvast bedankt

lagers vervangen in Velineon motor

Hoi,
Gisteren lekker gereden met mijn slash tot op het moment dat er een vervelend geratel te horen was........:(
De auto meteen aan de kant en na een korte inspectie blijkt dat het lager van de velineon motor kapot gelopen is. Nu krijg ik de buitenste lagerschaal van het lager er niet uit (aan de pinion zijde).
Heeft er iemand idee hoe ik dit lagerschaal er uit te krijgen:confused:

Back