Heb een vraag die ik zo snel ff niet kan vinden met de zoek functie, maar weet zeker dat de meeste Slashrijders er wel tegenaan gelopen zijn.
Het lager dat op het middendiff (of slipdiff) wordt te warm voor de constructie waar ie in zit, en vernield de motor mount + behuizing van het diff.
Nu heb ik al 2x de diffbehuizing vervangen, maar denk dat ik nu maar eens een betere oplossing moet maken.
Zag dat er voor de motormount wat opties waren, de Alu versie van Traxxas zelf, een FPM aftermarket en een Kingz Head aftermarket. Welke gebruiken jullie ?
Voor de centerdiff kon ik alleen de FPM alu versie vinden, weten jullie nog andere opties ?
Heeft het zin om dat lager te vervangen door een heel goed, bv ceramisch lager ? Weet niet goed waarom dat lager zo warm wordt.
De Slash Platinum wordt (heel veel) gebruikt, maar rijdt gewoon op 2S, 14/54 vertanding, standaard motor.
Centerdiff zelf is gevuld met 100k, was aan het overwegen om er 50k in te doen om wat betere diff werking te krijgen, maar realiseer me ook dat ie dan snel nog warmer zal worden. Waar rijden jullie mee ?