Heb ooit 1kilo 'BREGA' lager vet gekocht voor een mooi prijsje. Gebruik het nu voor m'n lagers en m'n diffs en het vet houdt zich goed. Dus ik heb verlopig nog genoeg vet
!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Boh, je bent wel heerlijk eigenwijs.
Kijk eens op de sites van boca of andere lager leveranciers.
Daar zul je lezen dat het echt speciale olie is en dat nieuwe lagers even moeten inlopen en daarna pas optimaal zijn.
Nogmaals, het werkt echt wel met willekeurig vet, maar goed is anders.
hoe heb je gekonstateert dat het de regelaar is?
Een speed passion motor aan gehangen en had zelfde fenomeen, gaat niet altijd in achteruit, en als hij dan in achteruit staat, krijg ik hem bijna niet terug in vooruit.
Mvg
Weet niet wat dit met eigenwijs te maken heb, ik zei alleen maar dat er in m'n nieuwe lagers meer weerstand zit, meer niet.
Edit:
Je kon volgens mij ook naaimachine olie gebruiken toch?
Een speed passion motor aan gehangen en had zelfde fenomeen, gaat niet altijd in achteruit, en als hij dan in achteruit staat, krijg ik hem bijna niet terug in vooruit.
Mvg
Heb je de ESC opnieuw gecalibreerd met de zender ? Dit klinkt nml naar een typisch geval van iets ernaast staan. Als het midden (neutraal) niet helemaal goed staat krijg je precies dit effect.
Hey iedereen, mijn slash ultimate zijn regelaar begint echt raar te doen, gaat niet goed meer in achteruit, enz... Wat is nu de beste oplossing ?
Nieuwe castle combo zoals bv : Sidewinder SCT Short Course Truck Edition combo 3800kv, of de regelaar alleen vervangen ?
Grtz vipe
IK hoor van een boel mensen dat TRAXXAS levenslange garantie geeft op electronica.
Heb er zelf geen ervaring mee maar misschien kun je het eens proberen, niet geschoten .....
Succes.
@Janschip, dat is enkel bij enkele Traxxas dealers.. niet bij allemaal.