Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar kan ik een exploded view vinden van de rear end van een Slash 4x4? Op de site kun je dit van een Rustler, Slash 5805 zo vinden maar van de 4x4 niet of ik kijk er overheen.

Wil de onderdelen van de motor tot en met de achterste gear box weten met hun onderdeelnummers. Zijn er ook voor de 4x4 stalen outdrives te koop waar bijv. een Tamiya dogbone in past?

Leo

denk dat je deze

http://www.traxxas.com/PDF-Library/6808_driveline.pdf

en deze

http://www.traxxas.com/PDF-Library/6808_rear.pdf

bedoelt:)

eerstetrainingwesley015.jpg

By hanskranendonk, shot with NIKON D40 at 2010-03-08

Zow...Gisteren gereden bij de MVB. Wat een enorm gave baan!!! Lekker geknalt over de baan ( en ernaast;)) Mijn kap was het overigens niet zo met mijn rijgedrag eens:rolleyes:

Veel geleerd ook over m'n 4x4 qua verhoudingen shockolie, swaybars etc..Ik heb dus wat werk te doen aan de auto!

Volgende week eens testen met een gewijzigde setup en het centre diff:mrgreen:

PS. bij de PE zijn er setup sheets afgebeeld in het boekje. Hierop kan je aankruisen met welke setup qua olie, veerstanden, camber, toe in/out etc je hebt gereden. Ook kan je aangeven in welke ondergrond en weersomstandigheden er gereden is. Mocht er belangstelling voor zijn dan zou ik de sheets eens kunnen inscannen. Handig als je gaat experimenteren met de afstellingen van de 4X4.

Laatst bewerkt:
mij valt op wat murky al tegen mij zei. de slash ligt een beetje onrustig op de baan op de snellere stukken. Een beetje instabiel door bochten op hoge snelheid en ook op het rechte stuk. Wat kan ik veranderen om dit beter te krijgen zonder meteen andere onderdelen te moeten kopen? Want van afstellen heb ik echt nog geen kaas gegeten:)

edit: heb iets gevonden op traxxas forum...

Laatst bewerkt:
hallo,

ik rij met een slash 4x4 brushless en de motor word wel zeer warm..
ik rij met de standaard vertanding 13/54 als de motor warm word moet ik hem hoger vertanden?
vid dit vreemd want mijn rustler vxl word helemaal niet warm en rijd ook veel sneller
altijd op 3s lipo gereden.

hallo,

ik rij met een slash 4x4 brushless en de motor word wel zeer warm..
ik rij met de standaard vertanding 13/54 als de motor warm word moet ik hem hoger vertanden?
vid dit vreemd want mijn rustler vxl word helemaal niet warm en rijd ook veel sneller
altijd op 3s lipo gereden.

rij je nu ook op 3s?
wordt de regelaar niet warm?
als alleen de motor heet wordt moet je volgens mij een kleiner motortandwiel monteren of een groter spur.
op de standaard accu heb ik geen problemen met hitte.

wat voor ondergrond rijdt je dan? Ik en een vriend van me rijden ook op 3s Lipo met de standaard vertanding. 2 accu's achter elkaar leeg gereden (5000mAh), en geen enkel temperatuur probleem.

Ik verbaas me ook iedere keer over issue's als een temperatuur probleem. Maarja...ik rijd dan weer wel 2s Lipo. ('t is natuurlijk nog geen zomer)

Je 4x4 op de baan houden, verhoudingen hoe en wat? Wil ik wel meer over weten....Al heb ik natuurlijk al wat tips gekregen gisteren:mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back