HV staat voor high voltage. ik gebruik max 7.4V . benut je dan de motor wel?
hoeveel kv zijn die motoren van je?
en doe je ze weg waar je nu niks mee doet?
die HV motoren wat ik lees op de novak site : Voltage determined for HV Pro motors at 14.4 volts.
dus als je de 4.5T hebt van 890 watt is dat maar ongev. 440 watt op 7.4 volt
geeft dat koppel genoeg? ik denk dat deze dan wel koel blijft , lijkt me..
De 4.5T is een 5000kv motor. is echt debiel snel op 4s lipo. (Heb ik op m'n E-Slayer conversie zitten, die toch wel aardig zwaar is.

Ik heb 2 4.5T motoren. (1 in de Slayer en 1 los. moet alleen even kijken waar ik die 2e gelaten heb.) die wil ik op zich wel weg doen. in m'n Mad Force conversie komt een 5.5T of 6.5T, moet neit teveel power hebben in een auto met het zwaartepunt 1m boven de kap.
ps: ik kan je iig garanderen dat die motoren koppel zat hebben. ze zijn een stuk langer dan de standaard 540's met ongeveer dezelfde diameter. alleen heb je wel een ander pinion nodig, met een 5mm gat. (maar ik denk dat je dat al wist.)