M
MeX101
Guest
Die blauwe op 0.10 sec is een hongnor op me filmpje, verder waren er nog 3 van wat ik heb gezien rijden ze goed alleen gaan ze wat eerder stuk dan een slash 4x4...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de kap ook ge-dukt-tapedmaar hij scheurd aan de achterkant in die 2 gleuven wielkast-middenstuk. Daar tapen valt niet mee helaas!!
En dan zich afvragen waarom hij zo'n last van storing heeft![]()
Front and Rear Axle Upgrade Kit, Electric Slash 4x4, FLM24300
setje voor assen en achter assen van FLM
omgerekend 36 euro en levenslange garantie
gehard staal en verhit. voor extra sterkte
Over metaal gesproken;-)
Ga je deze bestellen? Lijkt me wel lekker om onbezorgd te kunnen knallen....Al is er bij mijn Slash, geloof ik nog niets mis..
nuh.. ik denk het niet..
misschien ooit eens als ik een leuk prijsje ziet op ebay.
afgelopen zondag pas mijn eerste stubaxle echt moeten vervangen omdat deze echt krom was.
toch netjes vanaf 10 januari
hoe veel rij je met je slash en hoeveel lipo's rij je weg als je gaat rijden?
meer dan je denkt, heb ik het gevoel.
hoeveel accu's ik leeg rijd als ik gaat rijden? geen idee. ik heb een lader bij me en tijdens het rijden heb ik altijd wel een accu onder spanning.
vanavond weer een paar uur
afgelopen zondag van 12 tot 18
de week er voor een wedstrijd dag
verder terug weet ik het ff niet meer
ja ok dan rij je lang niet zoveel als mijn in de week,en de ondergrond zal niet zo stoffig zijn want ik rij ook regelmatig door klapzand.
en ik neem aan dat je de slash ook op zo'n lange dag een keer uit elkaar haalt om toch te kijken of er zand/stof in zit.
want je hebt daar lekker de plek om te sleutelen dat zag ik wel op de filmpjes.
schoonmaken valt best mee.
dat doe ik thuis wel , lekker warm aan de tafel.
maarre ik heb nu 1 wedstrijddag + afgelopen zondag middag en ik ga vanavond rijden. en dan pas moet de slash nog een keer uit elkaar.
ik rijd niet door klapzand .. wat dat ook mag zijn..
ik rijd alleen op circuits. klei, bagger, kunstgras