Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die blauwe op 0.10 sec is een hongnor op me filmpje, verder waren er nog 3 van wat ik heb gezien rijden ze goed alleen gaan ze wat eerder stuk dan een slash 4x4...

Ik heb de kap ook ge-dukt-taped :) maar hij scheurd aan de achterkant in die 2 gleuven wielkast-middenstuk. Daar tapen valt niet mee helaas!!

alles is te tapen.
kweste van dunne reepjes snijden

cimg0804h.jpg

Foto van Murky ...

Tapen met tape die eventuele metalen bevat is nou niet bevordelijk voor ontvangst (meen dat zijn tape vinyl tape is dus op zich geen ramp)

Over metaal gesproken;-)

Ga je deze bestellen? Lijkt me wel lekker om onbezorgd te kunnen knallen....Al is er bij mijn Slash, geloof ik nog niets mis..

nuh.. ik denk het niet..
misschien ooit eens als ik een leuk prijsje ziet op ebay.

afgelopen zondag pas mijn eerste stubaxle echt moeten vervangen omdat deze echt krom was.

toch netjes vanaf 10 januari

nog meer nieuwe banden voor de short course

3042800001.jpg

3043800001.jpg

aka13002v.jpg

aka13001s.jpg

jconcepts heeft weer 2 nieuwe
AKA gaat zich nu ook bemoeien met 2 soorten in het 2.2x3.0 segment.

voorlopig zat keuze uit bandjes.

zo ff uit mijn hoofd.

JC goosebumps
JC doubledees
JC subcultures
proline bow-ties
proline calibers
proline switch
AKA wishbones
AKA enduro
HPI ATTK's
HPI maxis trepador
traxxas stock
traxxas BFgoodrich

en ieder dan nog zijn soorten compound. en er zijn er cvast nog een paar vergeten op te noemen

hoe veel rij je met je slash en hoeveel lipo's rij je weg als je gaat rijden?

meer dan je denkt, heb ik het gevoel.

hoeveel accu's ik leeg rijd als ik gaat rijden? geen idee. ik heb een lader bij me en tijdens het rijden heb ik altijd wel een accu onder spanning.

vanavond weer een paar uur
afgelopen zondag van 12 tot 18
de week er voor een wedstrijd dag

verder terug weet ik het ff niet meer

meer dan je denkt, heb ik het gevoel.

hoeveel accu's ik leeg rijd als ik gaat rijden? geen idee. ik heb een lader bij me en tijdens het rijden heb ik altijd wel een accu onder spanning.

vanavond weer een paar uur
afgelopen zondag van 12 tot 18
de week er voor een wedstrijd dag

verder terug weet ik het ff niet meer

ja ok dan rij je lang niet zoveel als mijn in de week,en de ondergrond zal niet zo stoffig zijn want ik rij ook regelmatig door klapzand.

en ik neem aan dat je de slash ook op zo'n lange dag een keer uit elkaar haalt om toch te kijken of er zand/stof in zit.

want je hebt daar lekker de plek om te sleutelen dat zag ik wel op de filmpjes.

ja ok dan rij je lang niet zoveel als mijn in de week,en de ondergrond zal niet zo stoffig zijn want ik rij ook regelmatig door klapzand.

en ik neem aan dat je de slash ook op zo'n lange dag een keer uit elkaar haalt om toch te kijken of er zand/stof in zit.

want je hebt daar lekker de plek om te sleutelen dat zag ik wel op de filmpjes.

schoonmaken valt best mee.
dat doe ik thuis wel , lekker warm aan de tafel.

maarre ik heb nu 1 wedstrijddag + afgelopen zondag middag en ik ga vanavond rijden. en dan pas moet de slash nog een keer uit elkaar.

ik rijd niet door klapzand .. wat dat ook mag zijn..
ik rijd alleen op circuits. klei, bagger, kunstgras

schoonmaken valt best mee.
dat doe ik thuis wel , lekker warm aan de tafel.

maarre ik heb nu 1 wedstrijddag + afgelopen zondag middag en ik ga vanavond rijden. en dan pas moet de slash nog een keer uit elkaar.

ik rijd niet door klapzand .. wat dat ook mag zijn..
ik rijd alleen op circuits. klei, bagger, kunstgras

klapzand is dat hele fijne stof,als je daar instampt is het net een berg as wat weg vliegt:)

en daar houden lagers niet van:mrgreen:

Waar kan ik een exploded view vinden van de rear end van een Slash 4x4? Op de site kun je dit van een Rustler, Slash 5805 zo vinden maar van de 4x4 niet of ik kijk er overheen.

Wil de onderdelen van de motor tot en met de achterste gear box weten met hun onderdeelnummers. Zijn er ook voor de 4x4 stalen outdrives te koop waar bijv. een Tamiya dogbone in past?

Leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back