Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mij valt op wat murky al tegen mij zei. de slash ligt een beetje onrustig op de baan op de snellere stukken. Een beetje instabiel door bochten op hoge snelheid en ook op het rechte stuk. Wat kan ik veranderen om dit beter te krijgen zonder meteen andere onderdelen te moeten kopen? Want van afstellen heb ik echt nog geen kaas gegeten
edit: heb iets gevonden op traxxas forum...
slash 4x4 + vxl regelaar/motor + 3s lipo : het gaat wel. maar temps zijn een probleem..
nope niet meer,,enig benodigd een extra fan op de ESC en met 13 /15/18 T pinion rijden, waarbij de 18 een snelle opwarming geeft van de ESC ,maar acceptabel, de 13 en 15 geven een mooie opwarming van de ESC/Lipo en Motor(handwarm alles)
![]()
Heb gemerkt als je regelmatig remt op 3s dat hij gloeiend kan worden.
Toe-in is of de banden "scheel kijken" oftewel "x benen" is dat wel wat je bedoelt want dat is een kwestie van aan je steering turnbuckle draaien.Met de stock slash kan je achter toch geen toe-in instellen? En de bij de PE kan je kizen tussen 1,5 of 4 graden zag ik net
Toe-in is of de banden "scheel kijken" oftewel "x benen" is dat wel wat je bedoelt want dat is een kwestie van aan je steering turnbuckle draaien.
Of bedoelen jullie het caster aanpassen?
misschien sways + center diff. aan de voorkant wat meer toe-out en de achterkant wat meer toe-in.
ik denk dat het dan wel wat stabieler rijd
Sowieso vind ik dat middendiff echt geen 27 euro waard. Heb hem gezien en vind het maar een zielig gevalletjeDan maar gewoon goed leren rijden met een starre as
![]()
Ik vind de tray dik zat. Hij krijgt toch geen klappen te verwerken? Is alleen om modder en troep buiten te houden. Steentjes maak ik me eerlijk nog geen zorgen over. Koelsleuven heb ik nog dicht gelaten, als het warm wordt zal er geen bagger meer zijn denk ik (hoop ik). Een gaatje is er zo in gemaakt