daar heb ik nog niets aan gedaan. die zijn bij mij nog gewoon zo uit de doos..
vaak is het afstellen van de diffs het laatste wat ik doe..
pas als ik mijn centerdiff binnen heb ga ik daar eens naar kijken , heeft nu nog geen nut om mijn voor + achter diff te doen als ik volgende week er een centerdiff in heb
ik denk:
7K of hoger ( voor )
50k of hoger ( midden )
5k of lager ( achter )
edit: als je straks met je demping/vering bezig bent. probeer dan meer downtravel te creeeren , dat geeft ook iets meer stuur en is wat beter voor je landig bij een flinke jump..
vaak is het afstellen van de diffs het laatste wat ik doe..
pas als ik mijn centerdiff binnen heb ga ik daar eens naar kijken , heeft nu nog geen nut om mijn voor + achter diff te doen als ik volgende week er een centerdiff in heb
ik denk:
7K of hoger ( voor )
50k of hoger ( midden )
5k of lager ( achter )
edit: als je straks met je demping/vering bezig bent. probeer dan meer downtravel te creeeren , dat geeft ook iets meer stuur en is wat beter voor je landig bij een flinke jump..
Laatst bewerkt: