als de body begint te rollen, druk je aan de buitenkant van de bocht (dus als je naar links stuurt, gaat de rechterkant van de auto naar beneden.
wat een swaybar doet is de andere draagarm mee naar boven trekken, zodat de auto in het geheel naar beneden gaat, en hierdoor dus minder ver zal overhellen.
Ik vind de foto van die Golf 3 VR6 wel erg leuk om eerlijk te zijn.
Die Golfjes hebben namelijk erg dikke anti-roll bars, daardoor zijn ze ook zo leuk.
(m'n moeder heeft een Golf 3 VR6, en ik heb een Corrado VR6 ^.^ )
wat een swaybar doet is de andere draagarm mee naar boven trekken, zodat de auto in het geheel naar beneden gaat, en hierdoor dus minder ver zal overhellen.

Ik vind de foto van die Golf 3 VR6 wel erg leuk om eerlijk te zijn.
Die Golfjes hebben namelijk erg dikke anti-roll bars, daardoor zijn ze ook zo leuk.

(m'n moeder heeft een Golf 3 VR6, en ik heb een Corrado VR6 ^.^ )