Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker mooi stuurwerk, leuk (maar krap) baantje ook! Jammer dat het zo ver weg is anders kwamen we even langs.

dank je wel,mischien dat ik de baan nog groter kan maken,als ik de even overleg met de fietscrossers.

en als je langs oss/heesch komt en je heb je slash bij + wat vrije tijd kom je maar gewoon even langs om zelf te ervaren hoe de baan erbij ligt:cool:

iedereen kan en mag hier rijden kost niks alleen maar gezelligheid:mrgreen:

tja, dat had ik eerder moeten weten. Nou ja nu zit ie ook en bovendien heb ik de schakelaar in het chassis verwerkt bij het achterwiel. Hoef ik niet onder de kap te wurmen om 'm aan of uit te zetten.

tja, dat had ik eerder moeten weten. Nou ja nu zit ie ook en bovendien heb ik de schakelaar in het chassis verwerkt bij het achterwiel. Hoef ik niet onder de kap te wurmen om 'm aan of uit te zetten.
schakelaars moet je eigenlijk doorknippen en de draadjes vast solderen
das weer een storingsbron minder..

Misschien maar totdat er storing optreed zit ie daar prima wmb.
Overigens, over dat warm worden van de motor. Deze motor wordt dus niet meer dan handwarm.... (met 5S dan, 6S durf ik nog even niet :eek:)

handwarm is ook erg netjes

gisteren voor het eerst met de mamba max pro gereden en de VXL motor.
ik kwam ook niet boven de 50 graden uit.
ik heb natuurlijk wel een fannetje op de motor maar dat scheelt misschien ene paar graden

erg lekker hoor een MMP, stukken beter als de vxl en ezrun die ik geprobeerd heb in de 4x4

Ik krijg het idee dat de verbeterde stabiliteit van de PE voornamelijk aan de swaybar kit te danken is en niet zozeer aan het centerdiff. Ik lees n.l. dat de afstelling voor het diff vooral voor harde ondergrond vrij soepel mag zijn en op een losse ondergrond vrij stroef (stroef = bijna geen diff) Ik ben geen baantjesrijder dus ik weet niet wat de meeste baantje zijn maar ik dacht redelijk losjes of niet?

Diverse offroad banen zijn van kunstgras en geven veel grip. Een baan als MVB is van klei maar ook dat geeft toch relatief veel grip.

De stelregel is meestal hoe hoger de grip hoe dikker de swaybar kan (zeker voorop) Diffs is kwestie van proberen elke auto heeft een andere diff setup bij diverse ondergronden.

meeste banen zijn wel hard.
de onze : klei = hard.
andere kunst gras banen vind ik ook wel hard..

swaybar vind ik een leuk item van de auto. maar moet ook weer niet te stijf.

Gister gereden met de zwaarste swaybar voor en achter : te weinig stuur
Daarna de sway aan de voorkant eraf : dat gaf wat meer stuur

Dat kwam een beetje onlogisch op me over, mja.. toch nog verder proeven

ik zal dus moeten kijken naar de softe of de middelmaat sway aan de voorkant. afhankelijk van hoe bochtig de baan is.

Bedoel je met "te weinig stuur" dat ie onderstuurt? Dat had ik ook n.l. Nou rij ik met brede voorbanden en ook nog eens op de weg dus dan verlies je met sturen natuurlijk contact met de weg dus dat zou het kunnen zijn.. Vind het raar dat aan de voorkant geen, en achter wel een swaybar beter rijdt. In het echte leven zou dat echt een no go zijn (heb ik zelf gemerkt)
Maar ja, RC wereld is gewoon anders dan 1:1
Wie weet ookweer of de zilveren of zwarte swaybar set nou juist stugger is of niet?

Wil wel weer zo'n bestellinkje organiseren voor de undertray maar ik ga geen bestellingen opnemen dat wordt me te ingewikkeld.
Moet ik het wel uiterlijk morgen weten en dan komt het 3e/4e week April aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back