Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik een as-diamter heb van 5mm.
en een spur van 32p.

welk soort pinion zal ik moeten kiezen?

edit: ik heb het al gevonden.. maar ben wel benieuwd of losi ze ook maakt

Laatst bewerkt:
dus losi maakt geen pinions met een as-diameter van 5mm en een 32p ??
heb je nog adviezen wie wel aan te raden is ?

die krengen kunnen best prijzig worden
als ik er een stuk of 3 a 4 wil aanschaffen wil ik wel een goed merk hebben

De traxxas pinion's slijten ook als een gek. Ben wel benieuwd naar die casttle pinions. Bij mijn MMM combo was zo'n slap alu gevalletje bijgeleverd, die was binnen no-time kassiewijle. Dat was echt slecht

Nou wees blij dat ie d'r bij zat. Bij mij zat er bij 1 set een pinion en bij de andere niet. Castle gebeld en nu krijg ik die 2 stalen... :cool:Mag ook wel want ik moet er wel mooi een paar weken op wachten.

Haha, meen je dat nu? Ik heb je een PM gestuurd waarop niet gereageerd is. Het hoeft niet meer, heb het zelf opgelost :rolleyes:.

zal wel, geen pm van je ontvangen, maar dat maakt niet uit , de mijne gaat ook zo weg . :-|

btw : het midden diff is voor de harde ondergronden ideaal, merk zeker verschil met rij gedrag zonder en met middendiff.(maar ben geen 4x4 goeroe).

Laatst bewerkt:
ik weet niet of het filmpje al zichtbaar is. ander moet je even wachten tot youtube klaar is met publiceren

Laatst bewerkt door een moderator:
hoe lang duurt dat voor je hem te zien krijgt??
want hij is nu nog niet beschikbaar!!!!

nee nog effe wachten maar ik ben benieuwt:cool:

Laatst bewerkt:
moah, als je 'm ECHT kapot wil krijgen kan je 'm beter aan mij geven hoor. :mrgreen:

Maareg, ik zie nu geen filmpje meer klopt dat? (gisteren wel maar toen had ik geen tijd om te kijken, heb 'm dus nog niet gezien)

het was een filmpje van 29 sec waarvan die er ongeveer 12 sec over doet voordat die uit de kombocht vliegt.

volkomen nutteloos in mijn ogen:mrgreen: maarja geen wonder dat je hem dan nu ook niet meer kan zien:-D

zo volkomen nutteloos zijn bepaalde hylarische momenten niet hoor.
en waarom het filmpje niet meer te zien is: moet je niet bij mij zijn. ik snap het ook niet

mischien dat je hem nu kan zien.

ik kan erook wel om lachen als ik dit zie,maar heb ook zoiets van waarom:confused:en wat wil je ermee bereiken dan dat die kapot gaat.

ps:heb de link maar verwijdert op een verzoek.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back