traxxas slash banden keus

hoi

mijn banden van me slash zijn kapot.
nu zoek ik nieuwe banden.
iemand die ik ken verkoopt traxxas emax banden. zou dit passen??

groeten chiel

de slash gebruikt 12 mm hexes en de emaxx als ik het goed hem 14 of 17mm, er worden conversie stukken gemaakt voor dit soort hexes... het andere probleem is dat een slash bij voor banden van meer dan 4" (10cm) hoog problemen krijgt dat de banden tegen het frame aan lopen...

Ik zou dus denken dat dit niet zou passen. Koop gewoon een setje nieuwe banden, of als je wat anders wil kijk eens naar 2.2" stadium truck banden...

okee bedankt.
maar in dit videotje zie je het zelfde
3WfbQjt50UA[/media] - TRAXXAS SLASH Mods101 #1 LIPO 11.1V 6500mAh Brushless VXL Velineons

ook die banden die ik wil.
maar ben niet goed in talen.
dus weet niet wat die allemaal te vertellen heeft om die banden er op te doen.

die banden van een stampede kunnen gewoon op de slash , zonder adapter's om van 12 mm naar 17 mm te gaan , de stampede hebben 12mm ,

kheb nog een setje (2 stuks ) stampede banden liggen, die had ik op een slash baja bug 4x4 zitten aan de achterzijde , pm voor evt. een prijsje.;)

DSC09503.jpg

DSC09504.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
nee sorry.
is te ver weg en moet 4 hebben.
kan iemand mij helpen mooie banden voor brusselus en off en on road te vinden.
of alleen onroad dat mag ook nog.

brusselus? brushless neem ik aan:P

Onroad zijn bijvoorbeeld de street fighters een goede keuze en proline trenchers werken overal goed op... Niet zo goed als dedicated racebanden misschien maar ze hebben overal wel een beetje grip op...

19 euro per twee voor de streetfighters, en je kan je wielen opnieuw gebruiken als je maar een set hebt... Als je een tweede set rims nodig hebt word het nog iets duurder...

De trenchers kosten hetzelfde... Ze gaan alle twee vrij lang mee als ik de verhalen zo hoor, tread wise zijn ze alle twee prima, de street fighters zijn natuurlijk bedoeld voor on road use en zullen er buiten niet zo lekker werken, maar de trenchers hoor ik echt goede dingen over vanaf alle tereinen

sorry ik berijp er niks van.
dus ik kan voor 20 euro per 2 banden klaar zijn met velgen??
want ik zou ok wel mooi vinden om onroad banden er op te zetten en niet meer ofroad te rijden. maar ja
dat is wel een groote keus.
want zelf rij ik altijd onroad.
omdat ik nog een conpresor heb.
dus kunnen jullie helpen met mooie onroad banden te zoeken dan.
plus websites als het kan.

De trenchers werken "overal", ze hebben overal genoeg grip om lekker te reiden. Hebben ze even veel grip als een "geoptimaliseerd bandenpatroon", zoals bijvoorbeeld de street fighters op de weg of een Shumacher spiral (heb je niet voor de slash maar ff als voor beeld) op kunstgras, dat niet. Maar je hebt genoeg grip om gewoon lekker te kunnen bashen. Als je later wil gaan racen kun je altijd nog een andere set kopen...

Banden kun je van de velg halen op verschillende marnieren, koken, bakken en aceton, op die marnier kan je de velg hergebruiken en dat scheelt in de kosten...

We mogen officieel geen reclame maken maar je wil "liquid rc" misschien eens een keer googlen:)

Ooh: en je hoeft echt geen compressor te hebben om je kit schoon te maken nadat je offroad hebt gereden... ik laat het gewoon opdrogen veeg met mijn handen de ergste zooi er vanaf en noem het prima;) gaat al een hele tijd goed zo:)

Zijn de banden stuk of de wielen? Als de wielen stuk zijn moet je ze natuurlijk vervangen... Zou je in princiepe de banden kunnen hergebruiken (ik zou ze los bakken dan blijven de foam's het netste...)

Kijk net even in je biografie ding... Die band kan je gewoon weer vast lijmen man... ik dacht dat die dingen echt gescheurt waren ofzo!

tja gewoon even goed kijken of je er barsten ofzo in ziet zitten... als je band gescheurt is kan het zijn dat er nog stukken in de "groove" zitten waar je je band in vast lijmt...

Back