traxxas slash hobby opgekocht met verschillende brushless optie,s

Discussie in 'Electro auto's' gestart door Mechelse herder, 11 okt 2019.

  1. Mechelse herder

    Mechelse herder

    Lid geworden:
    31 jul 2016
    Berichten:
    37
    Locatie:
    Doetinchem
    Vraagje ik kom uit de nitro wereld en heb zet de eerste stapjes in de brushless , nu heb ik er de volgende motors bij :
    [​IMG]
    [​IMG]

    Dit setje zit er nu in :
    [​IMG]
    Van dit setjes is de ventilator kapot en is de aan/uit schakelaar kapot en aan elkaar verbonden dus meteen contact.

    Verder heb ik er 2s en 3s lipo,s bij

    Wat zouden jullie me aanraden om in te bouwen of juist niet, en kunnen de 2 losse motors ook samen werken met het setje op de bovenstaande foto. (de waterproof esc)

    Verder heb ik verschillende pinion,s en spur gears, op 3s is 17t en 54 spur verstandig toch zag ik hier ergens op een tabel?
     
  2. Scrap

    Scrap

    Lid geworden:
    15 jun 2015
    Berichten:
    237
    Regelaars zijn redelijk te vergelijken zo te zien, dus die nieuwe inbouwen lijkt mij.

    En de motoren? Mij niet duidelijk of die wel 3s aankunnen... Anyway hoe hoger KV waarde hoe sneller, maar ook minder krachtig.
    Ik kijk nooit zo naar tabellen. Meten is weten, lopen temps te veel op kleinere pinion.

    Sent from my moto g(6) plus using Modelbouwforum.nl mobile app
     
    Mechelse herder vindt dit leuk.
  3. Mechelse herder

    Mechelse herder

    Lid geworden:
    31 jul 2016
    Berichten:
    37
    Locatie:
    Doetinchem
    Oke thanks probeer me ook even flink in te lezen, van de kv waarde wist ik nog niet dus in ""crawlers"" heb je het liefst een lage kv waarde b.v
    Over de lipo,s heb ik me vergist dat zijn ook 2s lipo,s dat zijn momenteel , en gaan me al hard zat ;-)
     

Deel Deze Pagina