Traxxas Slash nitro 3.3

Hai hai,

Ik heb wat probleempjes met mij traxxas slash... Ik heb onlangs ontdekt dat er een lek is bij de uitlaat. Verder als het motortje is opgewarmd dan gaat ie ook stationair al rijden. Verder wat probleempjes met de receiver, al heel snel is ie het signaal kwijt geloof ik, waarna de failsafe wel in grijpt. daarna knippert lampje op receiver alles door elkaar: groen en rood.

Help!!

Mvg,

Joost

het helpt als je eerst eens begint met wat dingen te vertellen.
wat voor zender heb je, welke ontvanger?
is dit een 2,4 ghz zender of niet?

pak de handleiding er eens bij. die knipperende lichtjes zullen vast beschreven staan.. en kunnen jou ook vertellen wat er aan de hand is.

je motor is naar alle waarschijnlijkheid een kwestie afstellen.
rijden stationair kan inhouden dat de koppeling niet goed is, kan ook inhouden dat je motor een tik te arm staat, of stationair gewoon wat lager gezet moet worden.

Maar vertel eens door. lek bij de uitlaat?
lucht? brandstof/olie? of lekt hij tussen motorblok en de uitlaat ?
heb je dat lek dicht gemaakt?

er staat hier geen kristallen bol ;-)

Sorry dat ik het wat later zeg, ik ben net begonnen met de breakin maar ik heb stap een niet afkunnen maken.

ik heb de TQ 2.4 zender het lampje op de receiver geeft geen enkele 'code' die is aangegeven door de handleiding. Het lek was tussen uitlaat en blokje. Ik heb de uitlaat losgedraaid van het blok af gehaald en weer terug gezet. niets raars te zien(keep in mind ik ben nog retarded in dit gebied) Ik zag het lek doordat mij ook al opviel dat er erg veel nitro rond om het blokje zat(ik had niet gemorst) ik zag later belletjes ontstaan bij de aansluiting v.d. uitlaat. Dus hij lekt uitlaat gassen en nitro daar.

Laatst bewerkt:
Als je nog aan het inlopen bent lijkt het mij dat het nog nieuw is of in ieder geval binnen garantie. Voor je ontvangerprobleem zou ik dan garantie claimen.

De problemen met uitlaat, sturen en stationair lopen zijn opgelost. Ik heb nog wel een probleempje met de receiver. Hij knippert rood en groen achter elkaar sneller en langzamer in geen enkele volgorde die wordt beschreven door de handleiding als een foutcode. Suggesties?

Ik ga nog eens een ander terrein opzoeken, misschien wordt de receiver gestoord door iets bij mij in de buurt. ( er staat wel een grote zendmast dichtbij maar das een lagere frequentie denk ik...)

Back